جمعه 15 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در گام اول کلیه نیازهای ارزی مردم مثل دانشجویی و مسافری و درمانی تامین می‌شود.

مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل 333 میلیون دلار رسید.

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به افزایش 60 درصدی حجم ارزهای ملی ایران و روسیه در مبادلات در سال 2021 گفت: برنامه دو کشور افزایش این حجم و تقویت روابط بانکی است.

فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.

معاون نخست وزیر روسیه از ادامه مذاکرات ایران و روسیه بر سر موضوع سوآپ نفت و گاز خبر داد و گفت: جزئیات فنی در دست بررسی است.

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛2 محور اصلی و 3 محور فرعی مسدود است.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.

عوارض صادرات گوجه فرنگی از 70 درصد به 0.5 درصد ارزش پایه صادراتی تغییر کرد.

امروز 23 بهمن ماه تعداد 13 هزار و 339 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 10 هزار تومان در بورس کالا، به متقاضیان فروخته شد.

اهواز - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: نیشکر گیاه دارویی است که علاوه بر شکر نیز محصولات جانبی دیگر از آن تولید و به بازار عرضه می‌شود.

بر اساس آخرین داده‌های بانک مرکزی بدهی خارجی ایران در پایان آبان امسال، برابر 6 میلیارد و 425 میلیون دلار بود که در مقایسه با پارسال، 2 میلیارد و 642 میلیون دلار کمتر شده است.

کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

مجری طرح توسعه میدان نفتی یادآوران گفت: انتظار می‌رود با اعتبار 400 میلیون دلاری میدان مشترک یادآوران توسعه یابد و ظرفیت تولیدش به 42 هزار بشکه در روز برسد.

در جریان معاملات هفته منتهی به 21 بهمن‌ماه، فرابورس ایران روندی آرام را شاهد بود به‌طوری که نماگر اصلی بازار سهام کار خود را با پیشروی 0.1 درصدی به پایان برد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران از خرید و عرضه پیاز جهت تنظیم بازار با توجه به مصوبات قرارگاه منیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.