سه‌شنبه 12 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: با تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی امضای طلایی که بر عهده وزیر بوده، ابطال شده و تلاش بر صدور مجوزها در چارچوب قوانین و مقررات است.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با صدور بخشنامه‌ای در 16 آبان‌ماه 1401، مهلت شناسه‌دار کردن حساب‌های دریافت و درآمدی یا متمرکزشده نزد بانک مرکزی را تا پایان آذرماه، تعیین کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی همراه با بارش برف و باران خبر داد.

مجید چگنی گفت: صنعت گاز از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های شگرفی داشته که دربرخی موارد مانند ساخت پالایشگاه و بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز، یک حرکت صعودی ازصفر تاصد رقم خورده است.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.

به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.

شنبه 22 بهمن و همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میادین میوه و تره بار تعطیل هستند.

گرمسار - وزیر علوم گفت: اخیراً قانونی مصوب شده که صنایع خصوصی و دولتی به جای مالیات می‌توانند در دانشگاه‌های کشور هزینه کنند لذا این امر می‌تواند به ما در زمینه توسعه و تجهیز کمک کند.

میزگرد مولد سازی با حضور کارشناسان اقتصادی در خبرگزاری مهر برگزار شد که کارشناسان معتقدند که اجرای این طرح می‌تواند باعث رشد اقتصادی شود.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران توانایی صید آبزیان در هر عمقی دارد و هیچ کشور خارجی را برای صید در ایران نمی‌پذیریم.

رئیس سازمان عشایری گفت: با وجود وقوع خشکسالی‌های شدید میزان تولید گوشت قرمز از سوی عشایر کاهش نیافته است.

گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به انضمام صورت‌های مالی سال مالی 1400 زیرمجموعه بانک و بیمه و مؤسسات ونهادهای عمومی غیردولتی در 1401.7.20درسامانه کدال منتشرودردسترس عموم قرارگرفت.

اصفهان - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از 114 شهر این استان 102 شهر دارای طرح جامع یا طرح تفصیلی مصوب است.

بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران،‌تجارت وسپه باهدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، 21 بهمن ماه) فعالیت می کنند

انتشار آمار رسمی تحولات بازار مسکن در کشور تقریبا متوقف شده است و این می تواند اوضاع بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد.

افزایش ظرفیت تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی، ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش 9 درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.