سه‌شنبه 12 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در دولت سیزدهم رشد صنایع تا 6.7 دهم درصد رقم خورده است.

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از شامگاه فردا پنجشنبه 20 بهمن ماه به منظور توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان بازگشایی می‌شود.

در اولین روز از مرحله سوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 11 هزار و 191 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 55 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

توضیحات احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت را در خصوص بدهکاران بانکی را مشاهده می‌کنید.

خدمات رفاهی بخشی از توسعه رابطه بین کارفرما و کارمند محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها مزایایی را برای کارمندان خود در نظر می‌گیرند اما تصور کنید «سفر» هدیه‌ای باشد که به کارمندانتان می دهید.

با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.

برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به افق 1414 تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.

در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.

میزان واردات نهاده های دامی کشور در 10 ماهه سالجاری با کاهش 17 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به 12 میلیون و 91 هزار و 113 تن رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد 105 پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی 529 نفر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال 6.5 درصد افزایش تزریق گاز از این مجتمع گازی به خطوط سراسری انجام شده است.

اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت: بیش از 11میلیارد دلار در10ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه 50درصدافزایش‌یافته‌است.

رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و 600 هزار تن خواهد رسید.

رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!