یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

امروز بیش از 91 درصد نمادهای بازار سرمایه وضعیت قرمز رنگ داشته و هیجان فروش بالایی در بورس موج زد، به نحوی که 314 نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند.

اهواز - نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: بررسی‌ها و شواهد نشان می‌دهند که سد مسجدسلیمان از زمان آبگیری تاکنون، 6 متر فرونشست داشته و علاج بخشی آن ضروری است.

بررسی وضعیت تولید در 9 ماهه امسال نشان می دهد که از 33 کالای منتخب صنعتی و معدنی 20 کالا افزایش تولید و 12 کالا کاهش تولید داشته اند.

سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.

تولید کارت هوشمند سوخت توسط شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران بومی شد.

رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای 100 درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.

روز پنجشنبه متن مصوبه‌ای موسوم به «مولدسازی اموال دولت» در وب‌سایت دولت منتشر شد؛ مصوبه‌ای که واکنش های زیادی داشت.

شاخص کل تا این لحظه از معاملات با ریزش بیش از 48 هزار واحدی کار خود را ادامه داده است.

یک کارشناس مسکن گفت: مالکان خانه های فرسوده دغدغه های روزمره خود را اولویت می دانند و نوسازی برایشان جزو اولویت ها نیست.

مشهد رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طی هفته آینده قیمت گوشت به حدود 100 تا 150 هزار تومان کاهش می‌یابد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

سمنان - معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور احکام قلع و قمع 22 مورد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی طی سال جاری در سراسر استان خبر داد.

بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه 90 متری در محله نیاوران حدود 9 میلیارد و 810 میلیون تومان است.

اجاره یک واحد آپارتمان 90 الی 105 متری در محله نیاوران حدود 10 میلیون الی 36 میلیون تومان در ماه است.

در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش 62.5 درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش 46.67 درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.

در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و 812 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 90 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.