دوشنبه 4 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر نفت از افزایش 150 میلیون متر مکعبی مصرف گاز بخش خانگی در برخی از روزهای دی‌ماه خبر داد و گفت: طی 33 سال سابقه کاری‌ام در صنعت نفت تاکنون چنین سرمای پایداری درکشور شاهد نبوده‌ام.

اهواز - دو پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید سلیمانی اهواز امروز لغو شد.

این روزها اصلی ترین دغدغه مردم خرید خانه است چرا که خرید مسکن نیازمند سرمایه مالی کلان است.

رئیس انجمن اسقاط خودرو با بیان اینکه تاکنون 10 هزار خودرو در طرح جایگزینی و 30 هزار خودرو درطرح های دیگر اسقاط شده اند، گفت: با این روند برای اسقاط تمام فرسوده ها به 400 سال زمان نیاز داریم.

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز سه شنبه با رشد 9900 واحدی همراه شده و به جایگاه یک میلیون و 690 هزار واحد رسیده است.

اجاره یک واحد مسکونی 85 الی 110 متری در محله یوسف آباد حدود 200 میلیون تومان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را اعلام کرد.

هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین با حضور دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد.

شمیرانات - استاندار تهران گفت: سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران 4 ساله به سود می رسد.

هر متر خانه در محله یوسف آباد از متری 50 الی 125 میلیون است.

عرضه خودرو در بورس کالا این روزها نقل محافل متعدد اقتصادی و حتی اجتماعی است و بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: وقتی یک خودرو 190 میلیونی را در بورس کالا به قیمت 440 میلیون می‌فروشید، حتما خودرو 500 میلیونی را زیر 1 میلیارد به کسی نمی‌دهید.

علی فراقی گفت: شاخص شاهد عقب ماندگی مشهودی نسبت به برخی از صنایع و تک سهم‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که بازار قصد دارد مقداری از پول در جریان بازار را به خوبی معطوف این صنایع کند.

جواد اوجی وزیر نفت در خصوص قطعی گاز در تربت جام گفت: سردی کم‌سابقه هوا، مصارف زیاد، قطع گاز ترکمنستان و ضعف سرشاخه‌ها از جمله عوامل قطع شدن گاز تربت جام بود.

رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد

معاون صنایع عمومی وزارت صمت از وضع قانونی درمجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از واحد هایی که دارای بخش تحقیق و توسعه هستند خبر داد وگفت: این واحدها می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.