چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات سال 1400 تا پایان سال 1401 تمدید شد؛ البته این مهلت شامل استفاده از معافیت‌های مالیاتی برای درآمدهای حاصل از صادرات نخواهد بود.

تبریز - صنعت کفش تبریز روزگاری مانند بسیاری از صنایع در این خطه اسم و رسمی برای خودش در دنیا به هم زده بود و زبانزد خاص و عام بود ولی این روزها حال و روز خوبی ندارد و این صنعت در رکود است.

اهوز - به دلیل کاهش دید تا شعاع 50 متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.

هر متر خانه در طرشت تهران از متری 32 الی 100 میلیون است.

درنشست مدیرکل بنادرودریانوردی سیستان وبلوچستان بامدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری - صنعتی چابهاردرخصوص تسهیل وتسریع فعالیت‌های دوجانبه راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار_عمان بحث وتبادل نظر شد.

اجاره یک واحد مسکونی 97 الی 110 متری در محله طرشت تهران حدود 3 الی 14 میلیون تومان در ماه است.

براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی برای نخستین بار امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی و پولت تخمگذار به بخش خصوصی واگذار شد.

با تولید حدود 90 هزار تن غذا در کارخانجات داخلی در زمینه نیاز به خوراک میگو در کشور به خودکفایی 98 درصدی دست یافته ایم.

بررسی آخرین آمار وزارت صمت از تولیدات صنعتی نشان می‌دهد که طی 9 ماهه امسال تولید انواع لوازم خانگی بزرگ روند شتابانی داشته و تاکنون نزدیک به 5 میلیون و 600 هزار دستگاه تولید شده است.

فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش 5 میلیون تومان خواهد بود.

خرم‌آباد - وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سیلاب حدود 400 هکتار از اراضی کشاورزی پلدختر به طور کامل تخریب شد و تاکنون معوضی به کشاورزان خسارت دیده انجام نشده است.

شاخص کل در هفته قبل به صورت نوسانی اما به صورت مثبت به کار خود پایان داد ولی شاخص توانست به سقف های جدیدی برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول 10 گروه کالایی یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.

اهواز - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هم‌اکنون تخلیه همزمان هشت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در اسکله‌های مجتمع بندری امام با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته در حال انجام است.

بر اساس آمار گمرک ایران، صادرات به چین و هندوستان در 9 ماهه امسال به لحاظ ارزشی با رشد 11 درصدی و به لحاظ تناژی با رشد یک درصدی روبرو بوده است.