چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

گرمسار - رئیس اداره جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز برداشت زیتون در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت چهار هزار و 500 کیلوگرم زیتون پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن

با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.

مدیرعامل گروه بهمن خبر داد سال آینده اتوبوس 9 متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌.

طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال 2021، 33 برابر شده است.

وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.

وزیر نفت پاکستان طی مصاحبه‌ای گفت که تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی خرید نفت روسیه توسط اسلام‌آباد را بگیرد.

رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: اگرچه وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت هستند اما تولیدکننده برای اینکه نابود نشود، چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارد.

عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در 4 سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال 1400 کمتر از 600 هزار تن بود.

بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران امروز شنبه یکم بهمن ماه، برای نخستین بار میزبان آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش یک صندوق با درآمد ثابت خواهد بود.

در زمان دریافت سکه طلای ربع بهار آزادی عرضه شده در بورس نیازی به پرداخت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده نیست.

سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از مشارکت وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت و بخش صنعت برای تأمین مسکن کارگران خبر داد.

یک کارشناس مسکن گفت: بخش خصوصی می تواند در این بحران ایجاد شده مسکن کمک بزرگی باشد و سالی یک میلیون واحد را تولید کند.

شاخص کل بورس تا به این لحظه از معاملات با ریزش کار خود را آغاز کرده است.

مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.