چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که ایران قیمت نفت صادراتی به سوریه را افزایش داد.

دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.

ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان سه شنبه 27 دی در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار می شود.

مدیرکل دفتر صنایع پلیمری و شیمیایی وزارت صمت گفت: تولید محصولات پلیمری در کشور بیش از مصرف است اما به دلیل رقابت قیمتی در بورس، این کالا گران عرضه شده و موجب گرانی محصولات پلاستیکی شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نیمی از این واحدها یعنی حدود یک‌میلیون و 380 هزار واحد در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها است.

سمنان - استاندار سمنان گفت: علی رغم اینکه سرما در برخی نقاط استان به 17 درجه زیر صفر رسید اما با همراهی مردم مصرف گاز 50 درصد کمتر شده است.

انس طلا در هفته گذشته توانست با جهش 3 درصدی وارد کانال 1900 دلار شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: از مردم این مرز بوم به دلیل همکاری‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم با ادامه دادن صرفه جویی به ما برای تأمین گاز تمامی هموطنان یاری کنند.

تربت حیدریه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال 875 هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به برگزاری جلسات خودرویی شورای رقابت از یکی دو هفته پیش گفت: تقریباً تمام دستگاه‌های نظارتی خواهان ورود کارشناسی شورای رقابت به قیمت خودرو بوده اند.

رئیس سازمان چای از پرداخت حدود 98 درصد از مطالبات چایکاران کشور خبر داد.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری از تولید واکسن ویژه آبزیان برای اولین بار بدست متخصصان ایرانی خبر داد.

مشهد وزیر نفت گفت: احداث خط لوله گاز به استان خراسان رضوی تقویت خواهد شد و در موضوع تولید گاز و مدیریت مصرف تصمیم‌های خوبی گرفته شده است.

وزیر نفت گفت: با قطعی گاز از روز گذشته نفت سفید و کپسول گاز مایع توزیع شد وهمچنین نزدیک به 17 هزار بخاری برقی و نفتی از سوی شرکت ملی گاز تدارک دیده شده و امروز توزیع می شود.

امسال پیش بینی می‌شود که 5.6 میلیون تن مرکبات در کشور تولید شود که از این میزان، حدود 3 میلیون و 400 هزار تن آن پرتقال است.

در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود 9.2 میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.