چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

دلار در بازار توافقی نسبت به روز پنجشنبه تفاوت چشمگیری نکرده است.

باهوش، با اشاره به آمادگی 100 درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه 570 میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: 1000 میلیارد تومان از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.

تربت حیدریه _ مدیر شرکت اب وفاضلاب تربت حیدریه گفت: از روز گذشته تا امروز بیش از 600 مورد تماس مربوط به یخ زدگی لوله ها وتاسیسات داخلی منازل تربت حیدریه رخ داده است.

در حالی که شاخص کل اصلاح 8366 واحدی را انجام داد اما شاخص هم وزن رشد 700 واحدی را شاهد بود.

جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.

عظیمی، معاون ساخت و توسعه شرکت راه‌آهن گفت: تمام اقلامی که در بخش ریلی در 4 سال گذشته به کشور وارد می شد، الان در کشور تولید می شود.

اوجی گفت: از روز پنجشنبه سوآپ گاز ترکمنستان به‌صورت کامل قطع شد، امابا تغییرهایی در خطوط انتقال گاز واستفاده حداکثری از ظرفیت تولیدتااین لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.

سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت مخالفتی با عرضه خودرو بورس کالا ندارد و فرآیند عرضه خودروهای جدید در بورس کالا در چارچوب نظر شورای رقابت و وزارت صمت صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص 14 قطار فوق العاده تا ساعت 20 امشب برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس خبر داد.

قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: صنعت گاز از گستردگی فراوانی برخوردار است و ممکن است در برخی از استان‌ها افت فشار گاز را شاهد باشیم.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 24 دی ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 21 میلیون و 302 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 2 میلیون و 302 هزار تومان است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به جو ناپایدار موجود در کشور مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

بانک ها و موسسات اعتباری موظفند درزمان ایجاد یاتمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدودسازی معادل ریالی مبلغ ارزی درحساب های متقاضی نزدبانک به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.

رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان، صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی، مهار تورم را سیاست اصلی و محوری بانک مرکزی در دوره جدید اعلام کرد.