شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

آبادان - مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

مراسم تجلیل از ملی پوشان قهرمان مسابقات اسکواش مردان بزرگسال غرب آسیا با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در 26 سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.

سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2022 با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه ای برای تیم های ایران را تشریح کرد.

بازی دوستانه پرسپولیس در غیاب بازیکنان اصلی این تیم مقابل فولاد برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال مراکش از پیروزی مقابل ایران در فینال مسابقات بین قاره‌ای تایلند و کسب عنوان قهرمانی به عنوان دستاوردی بی سابقه یاد کرد.

رحمان عموزاد با ادای احترام به زحمات حسن یزدانی در تیم ملی گفت: او الگوی دوست داشتنی و پهلوان با اخلاق ماست و همچنان برای ما افتخار، رینی خواهد کرد.

برنامه بازی هفته های هفتم و هشتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شد که براساس آن این رقابتها از روز نهم مهرماه پیگیری خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در واکنش به ناکامی در فینال رقابتهای جهانی صربستان گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این باخت را با پیروزی جبران کنم.

پدر حسن یزدانی گفت: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی 110 کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به 250 برسد و حالا باید پاسخگو باشد.

مصدومیت شیخ دیاباته نگرانی های سرمربی پرسپولیس را درباره این بازیکن تایید کرد!

بیرجند - ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.

اردبیل - وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون حمایت رئیس جمهور تیم‌های استقلال و پرسپولیس امکان واگذاری و شرایط مطلوب فعلی را نداشتند.