چهارشنبه 18 مهر 1403

مهلت سه ماهه برای مشترکان گاز زنجانی در پرداخت قبض

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهلت سه ماهه برای مشترکان گاز زنجانی در پرداخت قبض

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همه مشترکان گاز این استان در مناطق شهری و روستایی برای پرداخت هزینه مصرف گاز خود سه ماه فرصت دارند.

موسی احمدلو روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده به دلیل شیوع کرونا ویروس، مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی در مناطق شهری و روستایی استان سه ماه برای پرداخت قبض گاز مصرفی خود فرصت دارند. وی تاکید کرد: این فرصت سه ماهه برای پرداخت قبض گاز شامل مشترکان بدهکار نیز می‌شود و این زمان تنفس تا پایان خرداد ماه تعیین شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکانی که می توانند هزینه مصرف گاز خود را پرداخت کنند این مهم را انجام دهند تا مبالغ پس از سه ماه انباشته نشود.

احمدلو اظهارداشت: بر اساس اطلاع رسانی های صورت گرفته قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز تا اطلاع بعدی حضوری، انجام نمی‌شود. وی تاکید کرد: مشترکان برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که شرایط لازم برای ارائه خدمات از طریق بسترهای غیرحضوری فراهم و در دسترس قرار دارد. به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، سامانه اینترنتی ارتباط جامع با مشترکان به آدرس www.nigc-zanjan.ir برای دریافت هرگونه انتقاد، شکایت، دریافت، مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور در خدمت مردم است. احمدلو خاطرنشان کرد: نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیکی گاز زنجان راه اندازی شده و شهروندان می توانند برای دریافت خدمات الکترونیکی شرکت و امکانات خدماتی بیشتر، به آدرس zanjan.artadata.ir مراجعه و خدمات مورد تقاضای خود را دریافت کنند. وی راه‌های ارتباطی مشترکان با شرکت گاز را از طریق تلفن گویای 33146601 تا 649 بیان کرد و افزود: این خط های ارتباطی به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان است. مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شماره تلفن های ادارات گاز امور مشترکان شهرستان زنجان در خصوص بررسی نامه ها و رسیدگی به امور مشترکان و تعدیلات شماره 33146579، اشتراک پذیری و ثبت تغییر نام به شماره 423 و33143434، می باشد. احمدلو شماره تماس میز خدمت را 33146579 بیان کرد و ادامه داد: رسیدگی به تعدیلات، واحد بندی و خرابی کنتور به شماره33146371، رسیدگی به امور کنتور خوانی، خراب کنتور و تسویه حساب به شماره 33146416 است. به گفته وی شماره رسیدگی به کارهای وصول مطالبات و مشترکان 33146397، وصول مطالبات و گاز بتن ها 33146531 از دیگر راه‌های مورد نظر ارتباط از راه دور مردم با شرکت گاز استان زنجان است. مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شماره تلفن های امور مشترکان دیگر شهرستان ها نیز از سایت https:// nigc-zanjan.ir قابل دریافت است. احمدلو تاکید کرد: شماره تماس 194 امداد گاز نیز به صورت 24 ساعته در همه شهرستان های استان آماده خدمات است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*