جمعه 7 اردیبهشت 1403

مورینیو و یک حسرت بزرگ برای دیدار مقابل یونایتد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مورینیو و یک حسرت بزرگ برای دیدار مقابل یونایتد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فوریه گذشته دله آلی ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس ویدئویی با مضمون تمسخر ویروس کرونا و مردم چین منتشر کرد که در آن ویدئو ماسک بر صورت زده بود. ویدیو زمانی منتشر شد که کشور چین در اوج بحران کرونا بود و هنوز شاهد اپیدمی جهانی این بیماری نبودیم. خیلی زود اتحادیه فوتبال انگلیس این ستاره جوان را احضار کرد و مدعی شد او تا پنج شنبه پنج مارس فرصت دارد آنجا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فوریه گذشته دله آلی ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس ویدئویی با مضمون تمسخر ویروس کرونا و مردم چین منتشر کرد که در آن ویدئو ماسک بر صورت زده بود.

ویدیو زمانی منتشر شد که کشور چین در اوج بحران کرونا بود و هنوز شاهد اپیدمی جهانی این بیماری نبودیم. خیلی زود اتحادیه فوتبال انگلیس این ستاره جوان را احضار کرد و مدعی شد او تا پنج شنبه پنج مارس فرصت دارد آنجا حاضر شده و در مورد رفتارش توضیحاتی ارائه دهد. از نظر اتحادیه فوتبال، رفتار دله آلی توهین آمیز و نامناسب بود و نوعی توهین به ملت، نژاد یا قوم تعبیر شد؛ اتفاقی که سبب شد او با محرومیت یک جلسه ای روبرو شود و غایب بزرگ شاگردان ژوزه مورینیو در بازی فرداشب مقابل منچستریونایتد لقب بگیرد.

سرمربی پرتغالی تاتنهام اما از غیبت دله آلی در بازی فردا بسیار ناراحت به نظر می رسد. او در این باره گفت: " از اینکه دله در بازی فردا غایب است، بسیار ناراحت هستم. او بازیکنی است که تلاش بسیار زیادی انجام می دهد و به همین خاطر، واقعا ناامید است که نمی‌تواند در دیدار فردا به میدان برود.

من نمی‌خواهم خیلی بیشتر از آن چیزی که در فکر من می گذرد، به شما بگویم. اما معتقدم که پیش از این اشتباهات بزرگ تر و در ابعاد گسترده تری رخ داده بود، اما هیچ عواقبی برای آن وجود نداشت."

مورینیو در پاسخ به این سوال که آنها بدون دله آلی، با چه تاکتیکی به میدان خواهند رفت، گفت: " چگونه می خواهیم بازی کنیم؟ من قصد ندارم به شما بگویم."

مارکوس راشفورد که کودکی سختی را پشت سر گذاشته است، اخیرا و در تعطیلی رقابت ها اقدامات خیرخواهانه بزرگی را برای کمک به کودکان آسیب پذیر انجام داد. مورینیو ضمن تمجید از این شاگرد سابق خود گفت: " بچه 18 ساله ای که چند سال پیش با او ملاقات کردم، اکنون یک مرد است؛ یک مرد با اصول. جنگیدن برای بچه هایی که بسیار شبیه به دوران کودکی او بودند، اتفاق بسیار خوبی از سوی مارکوس است. "