یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرام گیل‌آبادی نمایش «عاشقانه‌ها» را که در خلاصه داستان آن چنین آمده است؛ روایتی خاص از عشق، زندگی پیچیده و دشوار زنان دستفروش مترو، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری دانا

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رضا صادقی، خواننده پاپ، تصنیف "مرغ سحر" را اجرا و به مردم آبادان که عزادار قربانیان حادثه متروپل هستند، تقدیم کرد.

وب‌گاه الف

افزایش تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن، نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش اجاره‌بهای سالن، سقف قیمت بلیت کنسرت‌های پاپ در تهران را 500 هزار تومان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد، از وضعیت این روزهای کشتی دلخور است و معتقد است نباید به بزرگان کشتی بی‌احترامی شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - یک پژوهشگر موسیقی معتقد است آواز پُرمحتوای ایرانی به‌دلیل عدم شناساندن به نسل جوان به موسیقی بی‌متن وبی هویت دیگری سوق داده می‌شوند، در صورتی که گوشه‌های بسیار زیبایی وجود دارد که در اکثر مناطق سرزمینمان با آواهای بسیار دل‌انگیز در طول تاریخ اجرا شده و اکنون در دست فراموشی است.

خبرگزاری تسنیم

آئین گرامی داشت یاد و نام امام امت در قالب برنامه‌ای هنری و ادبی در خانه امام خمینی در خمین برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

استاد شجریان نقطه تطابق حقیقت و واقعیت است،

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد همسران زنده یاد منصور پورحیدری و زنده یاد ناصر حجازی در جشن قهرمانی استقلال شرکت خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مستند "سیاوش در آتش" آینه ای است که این سوال و جواب را کنار هم می نشاند که واقعا چرا شجریان محبوب ترین هنرمند ایران معاصر است! من همه تلاشم را کردم تا تکه ای از این آینه جا نیفتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که قیمت بلیط کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش نجومی قیمت بلیط کنسرت‌ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که عموم مردم چه زمان می‌توانند حضور در اجرای کنسرت‌ها را تجربه کنند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «سپردمت به جاده‌ها» با اجرای سالار عقیلی و با احترام به مردم داغدیده آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل با حضور بزرگان موسیقی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیت کنسرت‌ها زیر 500 هزار تومان بود ولی از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیت کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد!