سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری تسنیم

ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور یکی از جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم موزیسین جوایز موسیقی اروپا در اسلواکی را از آن خود کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور نشان افتخار بهترین موزیک ویدیوی راک جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم موزیسین جوایز موسیقی اروپا در اسلواکی را از آن خود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدئوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور نشان افتخار بهترین موزیک ویدئوی راک را از «جوایز موزیک ویدئوی مونیخ آلمان» و جایزه بهترین فیلم یک آهنگساز را از «جوایز موسیقی اروپا» در اسلواکی از آن خود کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در میانه یک روز نه‌چندان خنک بهاری و در خیابان‌های مرکزی تهران، صدایی فراتر از هیاهوی روزانه جلب توجه می‌کند، مردی در حال خواندن تصنیفی از استاد محمدرضا شجریان است: «ای کبوتر از آشیان کَرانه کردی. بی سبب چرا ترک آشیانه کردی. یادی از رَفیقان آشنا نکردی.»

خبرگزاری تسنیم

یک‌صد و هفتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با شعرخوانی یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض و اسماعیل امینی و طنزپردازان جوان در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

یک‌صد و هفتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با شعرخوانی یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض و اسماعیل امینی و طنزپردازان جوان در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

شهرام شکیبا در شب شعر طنز «در حلقه رندان» گفت: طنزپرداز نسبت به مسائل روز مردم بی تفاوت نیست ولی هرگز در خیابان لاستیک آتش نمی زند.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم «سرو خرامان» به آهنگسازی حمیدرضا عرب و خوانندگی علی اصغر و حمیدرضا اسماعیلی در فرهنگسرای جماران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - دومین جشنواره ملی موسیقی و ایین‌های موسیقایی اقوام ایران روز یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه با اجرای موسیقی قشقایی و لرستان در تالار حافظ شیراز گشایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره‌ای با عنوان «جشنواره ملی موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی» در شیراز برگزار می‌شود که هم حمایت‌های دولتی را دارد و هم تمام اجراهایش بلیت‌فروشی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عطش حضور، مقابل دوربین فیلمبرداری و دیده شدن بر روی پرده عریض سینما، از قدیم‌الایام، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عطش حضور، مقابل دوربین فیلمبرداری و دیده شدن بر روی پرده عریض سینما، از قدیم‌الایام، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان بوده است، این کشش در ایران نیز پس از دوره‌ای توقف، طی دهه‌های اخیر پای چندین خواننده مطرح را به آثار سینمایی کشیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در سفری به مازندران با جمعی از هنرمندان پیشکسوت از جمله آخرین بازمانده نقاشی قهوه‌خانه‌ای و کارگردان اولین فیلم جنگی ساخت ایران دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی گفت: تعدد جشنواره‌ها به معرفی و شناسناندن هر چه بیشتر موسیقی نواحی کمک می‌کند و باعث بقا این سبک از موسیقی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

چندی پیش مدیرکلِ جدیدِ دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد؛ مدیری که نگاهی به رزومه و تجربه‌هایش تردیدهایی درباره توفیق او در این مسئولیت ایجاد کرده است.

وب‌گاه فرارو

من همه این‌ها را شنیداری یادگرفتم. از بچگی به موسیقی بی‌کلام پدرومادر دار، شناسنامه‌دار و معروف علاقه داشتم واین‌ها خیلی زود ملکه ذهن من می‌شد. بعد هم، چون سازی نداشتم و بلد هم نبودم، با سوت آن‌ها را تکرار می‌کردم.