یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عصر ایران

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی فیلم از جمله «ورشو» لهستان، «صوفیه» بلغارستان، جشنواره هنر پیشگام «چونگ کینگ» در کشور چین، «داکا» بنگلادش و همچنین در جشنواره‌های «پرنس اِدوارد» و «ونکوور» در کشور کانادا حضور داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی روانشناس‌نما منتشر شد | نام محمود انوشه، فرهنگ هلاکویی، ایمان سرورپور و علیرضا شیری در لیست 50 نفره

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر باقری، هنرمند مجسمه‌ساز که از یک سال پیش شروع به ساخت سردیسی از محمدرضا شجریان کرد می‌گوید ساخت این سردیس پیشنهاد کسی یا جایی نبود و همان‌طور که «بیستون را عشق کَند و شهرتش فرهاد بُرد» این قدرت عشق به محمدرضا شجریان بود که سبب‌ساز ساخت این سردیس و اساسا مجسمه‌ساز شدن او شد. این سردیس قرار است در باغ هنر بم رونمایی و نصب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که ماه‌ها از اکران فیلم‌های «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» بر پرده سینما می‌گذرد، ستاد امر به معروف علیه این 2 فیلم اعلام جرم کرده و خواستار پرداخت حاصل فروش این فیلم‌ها برای تولید فیلمی فاخر به منظور جبران مافات شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: در حال حاضر 4 هزار و 500 نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می‌دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: در حال حاضر 4 هزار و 500 نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می‌دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.

خبرگزاری دانا

جواد حمیدی گفت: در سال گذشته فقط یک سوم از کل ارزش عوارض نوسازی از سوی مشترکان مسکونی و تجاری مرکز استان به شهرداری بجنورد پرداخت شد که این گویای مشارکت کمرنگ شهروندان بجنورد در پرداخت عوارض نوسازی خود به این نهاد است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

سازمان‌نظام‌روان‌شناسی اسامی افراد «غیرروان‌شناسِ بدون‌مجوز» را منتشر کرد که درمیان آن‌ها نام چهره‌هایی چون انوشه، هلاکویی، ایمان سرورپور، علیرضا شیری و... به چشم می‌خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، با انتشار بیانیه‌ای نام 50 نفر از روانشناسانی که بصورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند را آورده است. این درحالی است که تعدادی از این افراد در اینستاگرام دنبال کننده‌های بسیاری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام 50 نفر از روانشناسانی که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند منتشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

لیست اسامی افرادی که بدون مجوز با عنوان روانشناس فعالیت می کردند توسط سازمان نظام روانشناسی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

زین‌العابدین در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد رودکی گفت: راهبرد ما بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر تعالی بنیاد برای خدمت به فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی است و به چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی می‌نگریم.

خبرگزاری مهر

کتاب «بر تارک تار؛ جلیل شهناز» به کوشش محمد جواد کسایی و محمود سیدهندی توسط انتشارات هنر موسیقی منتشر ش. د

وب‌گاه 55 آنلاین

ویدیویی قدیمی از اجرایی خصوصی او با استاد محمدرضا شجریان را مشاهده می کنید.