شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی وزیر فرهنگ دستور پیگیری در این خصوص را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد درخصوص ماجرای توهین به هنرمندان موسیقی دستور پیگیری صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی پس از انتشار این محتوای ویدیویی ضمن ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری نجیب ایران را بر نمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد. پس از انتشار کلیپی توهین آمیز به جامعه موسیقی در فضای...

وب‌گاه الف

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمدمهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

وب‌گاه الف

سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار اظهارات علی اکبر رائفی‌پور درباره موسیقی، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای هنری ارکستر ملی ایران، در قالب یک بیانیه، اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور رامحکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رحیمیان، امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار تصاویری منتسب به علی‌اکبر رائفی پور در رابطه با موسیقی واکنش نشان دادند. در متن این نامه آمده است: خدمت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر اسماعیلی شیخ اجل سعدی علیه الرحمه فرموده‌اند: پرتو...

خبرگزاری تسنیم

حسن زرنقی و رضا یزدانی در واکنش به سوزاندن قرآن در کشور سوئد، شعرهایی سروده‌اند و همراه با دیگر مسلمانان آن را محکوم کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بازیگران جشنواره فیلم فجر امسال را باید از پدیده‌های چند دوره اخیر دانست. در این گزارش با مطرح‌ترین بازیگران جشنواره آشنا خواهیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هری استایلز خواننده ی معروف 28 ساله در کنسرت جدیدش مشغول اجرا بود که شلوارش پاره شد و حالا حسابی ویدیو ان وایرال شده.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آلبوم‌های موسیقی «غربت سرد»، «اندوه هزار ساله»، «بودن»، «اشک نیزار»، «کلید سُل» و تک‌آهنگ‌های «شب»، «گل من» و «خنده کنیم ما» هفته اول بهمن منتشر شد.