شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با دومین روز از دهه فجر، نخستین محفل ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با دومین روز از دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین محفل ادبی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور شعرا و میهمانان هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر و شعرخوانی شاعران ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: ظاهرا برای حواشی موسیقی در کشور ما هیچ‌وقت نمی‌توان پایانی متصور شد. اغلب این حواشی هم به اظهارات غیرکارشناسانه درباره این هنر مربوط می‌شود.

خبرگزاری مهر

نماینده ایران در حالی مهیای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود که آزادکاران این تیم نخستین اردوی آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین روند شکایت از علی‌اکبر رائفی‌پور گفت: ایشان صحبت‌های خود را تصحیح کرده و ابهام‌زدایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دی ماه 1401، مجوز 168 تک آهنگ، 13 آلبوم موسیقی، 3 نماهنگ، 254 قطعه شعر به علاوه تاسیس و تمدید 8 استودیو و مراکز تکثیر کتاب صوتی را صادر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دی ماه 1401 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های آلبوم، تک‌آهنگ، شعر و سایر موارد مرتبط در دی 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دی ماه 1401، مجوز 168 تک‌آهنگ را صادر کرده که از این تعداد 139 اثر در گونه موسیقی پاپ بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی کلیپی از سخنرانی دوازده سال پیش علی‌اکبر رائفی‌پور منتشر شده بود که موجب رنجش هنرمندان موسیقی شد و او به همین دلیل از همه هنرمندان عذرخواهی کرد و درباره ماجرا توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بهزاد عبدی آهنگساز و دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر چند روز بعد از بازنشر ویدیویی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی به ارائه توضیحاتی درباره موضع‌گیری خود پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: واقعا حیرت انگیز است که این همه سال رائفی پور مدام در حال توهین و تولید نفرت در سطح جامعه است اما نهادهای مربوط مانند وزارت ارشاد، صداوسیما، حوزه هنری و... همچنان سکوت کردند.

وب‌گاه فرارو

در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه 3 عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که کمتر از 20 روز به برپایی جشنواره موسیقی فجر باقی مانده است، به نظر می‌رسد این جشنواره توسط دبیرِ خود با حاشیه جدیدی مواجه شده است.