شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از استاد محمد رضا شجریان و پدرش استاد مهدی شجریان و همایون شجریان! استاد محمد رضا شجریان در اول مهر 1319 شمسی برابر با 21 سپتامبر 1940 در شهر مقدس مشهد در خاندانی که هنر از هر دو سو موروثی بود،(خاندان پدر صوت دلنشین و خاندان مادری خوشنویسی و موسیقی) دیده به جهان گشود. محمد رضا اولین فرزند خانواده شان بود.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام دفتر موسیقی وزارت ارشاد با فعالیت‌های متعددی در بخش صدور مجوزها قرار است این حوزه رنگ و بوی فعال‌تری به خودش بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: موسیقی یک مسئله فرهنگ عمومی است و باید درباره آن تأمل بیشتری شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله نخست اردوی تیم کشتی آزاد بانک شهر برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان (لیگ جهانی) به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

اولین اردوی تیم بانک شهر برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان زیر نظر رضا یزدانی به انجام رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد هیئت نظارت بر ضوابز نشر وزرات فرهنگ وارشاد اسلامی برای صدور مجوز کتاب‌های صوتی‌، گویا، دیجیتال و الکترونیک در اداره کتاب موافقت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«مثلاً»، «رفتن»، «بنددلم»، «بی‌قرارم»، «یه دونه گل»، «ممنون عشقم»، «تظاهر»، «درد»، «اشک»، «گل ناز من»، «سکوت» قطعاتی هستند که تاکنون از سوی زانکو منتشر شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جلسه شورای مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی اطلاعات رسیده در کنار گمانه‌زنی‌های مطرح شده نشان می‌دهد که ظاهرا برخی نام‌های اتفاقا مطرح قصد شرکت در جشنواره فیلم فجر را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مسئول پیگیری مشکلات مدیران آموزشگاه‌های موسیقی از کم‌توجهی مدیران مالیاتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرایی شدن معافیت مالیاتی آموزشگاه‌های مالیاتی انتقاد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرهاد مهراد به‌عنوان یک خواننده و موزیسین کسی بود که خودش بود و کارهایش خاص و به یادماندنی. محال است که تا به حال کاری از او نشنیده باشید یا صدایش را دوست نداشته باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «البته من به طور کلی، آن وقتی هم که اگر کسی مایل بود، می‌توانست مثلا 20 تا آهنگ هم ضبط کند و هیچ مشکلی هم نداشت، آن موقع هم خیلی کم کار می‌کردم. در عرض این بیست و چند سال فعالیت، بخصوص از وقتی که شروع کردم شعر فارسی خواندم؛ حدود سال‌های 48، 49 تا الآن، اگر حساب کنید، می‌بینید که کارهای من خیلی کم است و حتی به 20 تا نمی‌رسد. شخصا اگر هم شعر و آهنگی داشته باشم که خوب باشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند سال پیش بهنام بانی در قالب تیم هنرمندان در یک مسابقه فوتبال خیریه شرکت کرد که شادی پس از گلش مدت‌ها سوژه رسانه‌ها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رامین حسین‌پور با ویودیوآرت «صورتگر» توانست جایزه بهترین خواننده مرد سال 2022 فستیوال بین‌المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس را به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم «مادر» که در تاریخ سینمای ایران با عنوان ایرانی‌ترین فیلمِ سینمای کشورمان شناخته می‌شود، ایرانی‌ترین موسیقی را هم در کنار خود دارد.