جمعه 13 مهر 1403

مکتب امام خمینی (ره) سلیمانی‌پرور و تمدن‌ساز است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مکتب امام خمینی (ره) سلیمانی‌پرور و تمدن‌ساز است

قصرشیرین - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: نسخه اصلی و تمام نمای انقلاب اسلامی را باید در راه و سیره امام راحل دنبال کنیم زیرا مکتب ایشان سلیمانی‌پرور و تمدن‌ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: راه و سیره امام راحل امروز در روش و منش، گفتار و کردار خلف صالح او امام خامنه ای نمایان است که حجت را بر همگان تمام کرده است.

وی اظهار داشت: آرمان بزرگ انقلاب اسلامی در اندیشه امام و بیانات خلف صالح ایشان آیت الله خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت حضرت ولیعصر (عج) است که تنها با تبعیت از مکتب امام (ره) دست یافتنی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب گفت: مهم ترین شاخصه مکتب و خط امام (ره) تبعیت از اسلام ناب محمدی (ص)، نفی اسلام آمریکایی، ضدیت با استکبار، اتکال و اعتماد به کمک الهی، توجه به نقش مردم در حکومت الهی، توجه به محرومان و حفظ وحدت در جامعه بیان کرد.

مهدوی ادامه داد: شاخصه های مکاتب امام راحل نیاز امروز ایران اسلامی برای پیشرفت و اقتدار است که باید مورد توجه مسوولان و مردم باشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*