دوشنبه 9 مهر 1403

میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از فردا افزایش می‌یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از فردا افزایش می‌یابد

مشهد - ایرنا - میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی از فردا افزایش می‌یابد و روند افزایش تدریجی دمای هوا در این استان تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 29 درجه سسلیوس پیش بینی شده است که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته 10 درجه افزایش دارد و از فردا سه‌شنبه به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته به 35 درجه می‌رسد.

محمد غیوری افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد 17 درجه سلسیوس بود که از سه‌شنبه شب دمای شبانه در مشهد و خراسان رضوی به تدریج افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: بارش باران که از ابتدای هفته جاری در خراسان رضوی آغاز شده است به صورت پراکنده تا عصر امروز دوشنبه همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز گذشته تاکنون بارشهای پراکنده در پنج شهرستان درگز، چناران، قوچان، کلات و جغتای گزارش شده است که بیشترین بارش طی این مدت در درگز به میزان 2.5 میلی‌متر بوده است.

غیوری افزود: فریمان با کمینه دمای هوای 11 درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای 38 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت 76 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

*س_برچسب‌ها_س*