شنبه 29 اردیبهشت 1403

میثاقیان: مورینیو هم نمی‌تواند پدیده را آباد کند / کنار فوتبال نباشم مریض می‌شوم

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
میثاقیان: مورینیو هم نمی‌تواند پدیده را آباد کند / کنار فوتبال نباشم مریض می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال پدیده که به دلیل عدم صدور کارت مربیگری مجوز همراهی تیمش در لیگ برتر را نداشت، پس از عمل جراحی اکنون می‌تواند تاییدیه سلامت ایفمارک را دریافت کند تا کارت مربیگریش به صورت رسمی صادر شود.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با میزان، درباره بستری شدن چند روزه پیشش در یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد، اظهار داشت: خداراشکر مشکل برطرف شد، ولی پزشک معالج به من توصیه کرده مراقب باشم، چون استرس و فشار عصبی ممکن است برای من دردسرساز شود، اما من به او گفتم هیچ نگران نباش. اکبر میثاقیان توانمندی لازم برای مربیگری تیم‌های فوتبال را دارد. من وقتی کنار فوتبال نباشم مریض می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص آخرین وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازیکنان ما این روز‌ها سخت در حال تلاش هستند تا نتایج قبلی را جبران کنند، کار بسیار سختی داریم، اما به هر حال وقتی کار مشکل باشد انگیزه برای کسب موفقیت هم بیشتر می‌شود.

میثاقیان با اشاره به اینکه باید مسوولان استانی به کمک این تیم بیایند تا سهمیه استان در رقابت‌های لیگ برتر حفظ شود، گفت: حفظ پدیده به تنهایی انجام پذیر نیست، اصلا شما همین امروز اکبر میثاقیان را کنار بگذارید، مورینیو را به عنوان سرمربی پدیده معرفی کنید، او هم نمی‌تواند پدیده را آباد کند و مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، مگر اینکه همدلی و اتحاد در استان ایجاد شود، در آن صورت می‌توان امیدوار بود که این تیم در رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند، در غیر این صورت کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

تیم فوتبال پدیده پنجشنبه، 27 آذرماه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در خانه میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. اکبر میثاقیان در این بازی برای نخستین بار مجوز نشستن روی نیمکت تیمش را خواهد داشت.