جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را تبریک گفت.

نشست کمیسیون مشترک برجام شامگاه امروز بوقت ایران با حضور نمایندگان ایران و گروه 1+4 در گرند هتل وین برگزار می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در سه دهه گذشته سالی 27 درصد رشد نقدینگی داشتیم، گفت: قیمت‌گذاری دستوری در اقتصاد معنا ندارد، اقتصاد باید رقابتی و فاقد انحصار باشد و دغدغه دولت باید در حوزه‌هایی باشد که به سلامت، آموزش و محرومیت‌زدایی بپردازد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید شد: قیام 15 خرداد بیانگر ماهیت دینی و مردمی انقلاب اسلامی ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت 14 و 15 خرداد در سراسر استان تهران برنامه‌ها و مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مسئولان کمیته‌های معاونت استان‌های ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی طی احکامی جداگانه تعیین شدند.

وزیر دفاع در مراسم افتتاح خطوط تولید باتری‌های نظامی و باتری‌های فوق سنگین، گفت: حرکت و مسیری که سازمان توان طی کرده است به گونه‌ای بوده است که نیاز خارجی بخش‌های نظامی و غیر نظامی کشور به تأمین انرژی و انواع ذخیره ساز‌های پیشرفته را نزدیک به صفر کرده است.

دبیر شورای نگهبان گفت: راه امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد که همان راه اسلام و قرآن است هرگز کهنه نمی‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را یکی از مؤلفه‌های اساسی افزایش قدرت بازدارندگی برشمرد و گفت: قطعا پیشرفت، خلاقیت و افزایش کیفیت تولیدات این سازمان، پیشرفت سلاح‌ها و تسلیحات نظامی و دفاعی را به همراه خواهد داشت.

ناو لجستیک «خارک»، بعد از چند دهه قدمت در نیروی دریایی ارتش بامداد امروز دچار آتش‌سوزی شد و در عمق خلیج همیشه فارس آرام گرفت.

نماینده ولی فقیه درسپاه با بیان اینکه رژیم اشغال‌گر قدس در سراشیبی سقوط قرار دارد، گفت: جبهه مقاومت توانمندی ساخت انواع موشک بومی را دارد و این قدرت را با مؤلفه‌های ایمان و وحدت بکار گرفته است.

زاکانی با تاکید بر اینکه ما باید با ملت صادق باشیم، گفت: کشور ما روی طلا خوابیده است. فروش نفت ما از طرق رسمی و غیررسمی حدود 1 میلیون بشکه است و ظرف دو ماه پول آن به داخل کشور بازمی‌گردد، راه‌های مختلف و تجربه کردیم و امروز بهترین راه‌ها را کسب کردیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خوزستان، کربلای ایران است، ذره ذره و متر به متر این خاک پاک و تفتیده، اسرار ناگفته‌ای از پاک‌ترین جوانان ایران در خود نهفته دارد که نمونه آن را تاریخ کمتر دیده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آگاهی، بیداری، صبر و مقاومت مردم عامل اصلی شکست آمریکا بود، گفت: اینکه امروز در وین مذاکرات به خوبی پیش می‌رود بخاطر صبر مردم است و این پیروزی‌ها بخاطر صبر مردم، تدبیر دولت و ارشاد و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به دست آمده است. ضمن اینکه برای این پیروزی‌ها بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نباید ایرانیان خارج از کشور و سرمایه‌های موجود را نادیده بگیریم و باید از توانمندی آن‌ها در بخش‌های مختلف کشور استفاده کنیم

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مسئولان آستانه تحمل خود را بالا ببرند گفت: دولت من از شورا‌های منتخب مردم و شهرداری‌ها حمایت می‌کند.