پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: به دلیل وضعیت ناپایدار شهر تهران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه 14 خرداد ماه در شهر تهران اقامه نخواهد شد.

رئیس جمهور گفت: روز 15 خرداد نشان داد هیچگاه اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع گفت: از لحظه وقوع آتش‌سوزی پالایشگاه تهران، 4 فروند بالگرد اطفای حریق آماده انجام عملیات بودند و یک هواپیمای اطفای حریق نیز آماده اعزام به محل حریق است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) تأکید شد: پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب، ضامن صیانت کشور از گزند توطئه‌های دشمن است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 16 خود، اسامی نامزد‌های دومین میاندوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان را که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته است اعلام کرد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اکنون با گذشت بیش از نیم قرن از حرکت الهی امام خمینی (ره) پایه حکومت‌های دست‌نشانده حاکمان زر و زور و تزویر را به لرزه افکنده و نقشه راه جبهه مقاومت و جنبش‌های آزادی‌خواه در برابر طواغیت و استکبار جهانی شده است.

جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت برادر آیت لله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر تقلید را تسلیت گفت.

استاندار تهران با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی یکی از مخازن پالایشگاه تهران، روند آخرین مراحل اطفاء حریق را بررسی کرد.

همسر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پیامی ویدئویی گفت: می‌خواهم صدای تمام زنان سرزمینم باشم. با همه سلایق و علایق کنار هم زندگی کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دولت‌مردان سایر کشور‌ها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

آیت‌الله رئیسی گفت: ایرانی هر کجای عالم که باشد ایرانی است و باید مورد حمایت دولت باشد. دولت نسبت به ایرانیان خارج از کشور هم وظایفی دارد که باید انجام دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سال گذشته تحریم‌ها 320 هزار میلیارد تومان به کشور آسیب زده است.

مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین گفت: منطقا دور آینده می‌تواند دور پایانی باشد، ولی در مذاکرات دیپلماتیک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی جمهوری ایتالیا و یکصد و شصتمین سالگرد برقراری روابط سیاسی میان ایران و ایتالیا را تبریک گفت.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: سرانجام نتانیاهو با پرونده‌ای مملو از ظلم، جنایت و فساد به مزبله تاریخ پیوست. اکنون به موازات محاکم داخلی که پیگیر فساد بی بی هستند، از ICC نیز انتظار می‌رود به عنوان مطالبه جامعه بین‌المللی او را بابت جرائم بیشمار در سرزمین‌های اشغالی، از جمله کودک‌کشی محاکمه کند».

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز پنج شنبه 13 خرداد، در برنامه ایران ما که ساعت 1 بامداد از شبکه جام جم پخش می‌شود، حضور خواهد داشت.