جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

معاون وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص بررسی فنی سانحه هواپیمای اوکراینی و پیگیری ابعاد کیفری حادثه به مقامات سازمان بینالمللی هوانوردی گزارشی ارائه داد و اعلام کرد که تاکنون تعدادی از خانواده‌های جانباختگان غرامت دریافت کرده‌اند.

سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: حراست از امنیت و قدرت بازدارندگی امروز کشور، ثمره مقاومت، ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی فرزندان ملت رشید و بصیر ایران زمین در دفاع مقدس هشت‌ساله بوده و امتداد آن در جبهه‌های مقاومت اسلامی در مصاف با داعش و تروریسم تکفیری است

شناور پشتیبانی آموزشی نیروی دریایی که چند روز قبل عازم ماموریت دریانوردی آموزشی در آبهای آزاد شده بود، ساعاتی قبل در حوالی بندر جاسک در یکی از سامانه‌ها دچار حریق شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه 12 خرداد، ساعت 20:30 مهمان برنامه بدون تعارف شبکه دو سیما خواهد بود و پس از آن در گفت‌وگوی ویژه خبری همین شبکه در ساعت 22:45 خواهد بود.

انتخابات شورا‌ها را فراموش نکنید، انتخابات شورا‌ها بسیار مهم است. حالا همه سرگرم انتخابات ریاست جمهوری هستند، انتخابات شورا‌ها در مدیریت شهر و روستا و زندگی شهر و روستا تأثیر خیلی زیادی دارد و آن فراموش نشود ان‌شاءالله.

سرگستی کاراگانوف از مشاوران دولت پوتین معتقد است: ایران و روسیه همکاری خوبی در شکست طالبان و برقراری صلح در تاجیکستان داشته‌اند. ایران بالقوه باثبات‌ترین کشور منطقه کشور درحال رشد است، روسیه در راستای نیل به جهان چند قطبی ناگزیر از تعمیق روابط با ایران است.

قحطی بزرگ 1919 - 1917، بی‌تردید بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ایران و بسیار فراتر از همه فجایع پیش از خود بوده است. کتاب «قحطی بزرگ» نشان می‌دهد 8 تا 10 میلیون ایرانی، 40 تا 50 درصد کل جمعیت ایران، در اثر گرسنگی و مرض‌های ناشی از آن و سوء تغذیه از میان رفته‌اند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مشکلات ارزی صحبت کرد.

هوری حکایت مردی است که هور را پل پیروزی کرد و تا پایان کار، بر سر این پیمان ایستاد. او تا لحظه آخر در هور ماند تا مشعل هدایتی باشد برای راهیان نور و همه آیندگان.

محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از درآمد‌های نفتی بی‌نیاز کرده و تاثیر فشار‌های آمریکا را از بین ببرد.

پهپاد «معراج»، 15 کیلوگرم وزن دارد و در زمان برخاست وزن آن به 33 کیلوگرم می‌رسد، سقف پروازی آن 12 هزار پا است، این محصول دفاعی بومی مأموریت شناسایی تجهیزات دشمن را در چنین ارتفاعی دارد.

صفحه ویژه کتاب "روایت رهبری" در سایت KHAMENEI.IR منتشر شده است.

اسماعیل علی میرزایی مسئول راه اندازی ستاد‌های شمال غرب مهرعلیزاده شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی‌توانم این وضعیت نابسامان و درد و رنج مردم را ببینم تاکید کرد: اگر نمی‌شد کاری کرد قدم به این عرصه نمی‌گذاشتم.

ستاد مهرعلیزاده در خصوص ممانعت از ورود نماینده‌ی مهر‌علیزاده به صدا و سیما بیانیه ای را منتشر کرد.