جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر رأی نیاورم، تسلیم قانون هستم؛ مملکت از طریق قانون اداره می‌شود.

سفیر ایران به منظور معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های بزرگ ایرانی در امر بازسازی مناطق آزاد شده در قره باغ با معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان به دیدار و گفتگو پرداخت.

نامه‌ی علی لاریجانی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی منتشر شد.

آیت الله امامی کاشانی در بیانات خطبه گونه خود گفت: بعد نومیدی بسی امیدهاست، ناامیدی از اوضاع، دشمنان، تحریم‌ها، فشارها، گرفتاری های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی که دشمن برای ما فراهم کرده، این گرفتاری ها آدم را ناامید نکند.

مستند انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی ساعت 20 امروز پنچ‌شنبه 14 خرداد 1400 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«محسن رضایی» در برنامه «رئیس جمهور و جوانان» گفت: انتخابات 1400 برای آینده ایران سرنوشت‌ساز است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور برای اینکه ثبات اقتصادی داشته باشد، نباید معطل چیزهای موهوم شود.

رئیسی گفت: ستاد‌های انتخاباتی در واقع آیینه دولت آینده نیستند و دولت بر اساس بررسی عملکرد و سوابق و برنامه‌های افراد مختلف طراحی شده و شکل می‌گیرد و کسی که وارد دولت و به نماد دولت تبدیل می‌شود باید متخصص، کارآمد و انقلابی باشد.

محسن مهرعلیزاده گفت: برجام که برخواسته از خرد جمعی و اراده همه تصمیم‌گیران آینده‌نگر و دلسوز نظام جمهوری اسلامی است، یک قرارداد یک روزه یا چند ساعته نیست. برجام توافقی چند دهه‌ای است و باید از این دستاورد بزرگ دیپلماسی حراست کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر نگاه دولت آینده این باشد که برای جامعه معلولان و ناشنوایان ماموریت‌های حداقلی تعریف کند و صرفا کمی از قبل خدمات خود را بهتر ارائه کند، از وظیفه قانونی خود قصور کرده است.

اطلاعیه شورای نگهبان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری صادر شد.

نخستین مناظره کاندیداهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری فردا (شنبه) 15 خرداد ساعت 15 با محوریت «موضوعات اقتصادی» برگزار خواهد شد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: «تعریض رهبر انقلاب متوجه شورای نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد».

جمعی از تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش پس از پیاده‌روی 255 کیلومتری از شهرستان منجیل، ظهر امروز به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع.