جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفت: بی‌نظمی در برنامه‌ریزی پخش مناظرات انتخاباتی، نشان‌دهنده ضعف مدیریتی در کشور است.

رئیس سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و و سطح ارتباطات منطقه آزاد انزلی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع هوایی فراهم بوده و امیدواریم با اجرای برنامه ریزی‌های تدوین شده شاهد رشد صنعت هوایی در منطقه آزاد انزلی باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران بایستی در فضا حضور موثری داشته باشد و امسال چندین ماهواره با کاربرد‌های مختلف به فضا پرتاب کند و نیرو‌های مسلح می‌توانند در این حوزه پیشتاز باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در احکامی جداگانه، روسای استانی در 10 استان کشور تعیین شدند.

نمایندگان مردم با اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه رتبه بندی معلمان موافقت کردند که بر این اساس، لایحه مذکور در نشست آتی مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد کرفت.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، طی پیامی انتخاب «بشار اسد» به عنوان رئیس جمهور سوریه را به وی و ملت سوریه تبریک گفت.

«محسن رضایی» سامانه اقدام و تحول را به منظور ارتباط موثر با ستاد و هواداران خود در ایام انتخابات افتتاح کرد.

مرحله پایانی دهمین جشنواره سراسری حدیث آجا، باشکوه هرچه تمام در بسترفضای مجازی و سامانه پرسال برگزار گردید.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 9 خود، محدودیت‌های سفر و تردد در تعطیلات نیمه خرداد را تشریح کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم گفت: برخی تولیدکنندگان مرغ، فرمولی مبنی بر عرضه کم به کار می‌برند که این امر موجب می‌شود مردم و مسئولان مرحله به مرحله با افزایش بیشتر قیمت‌ها موافقت کنند.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه سیستم بانکی باید در زمینه ارائه وام ازدواج برخی امور را رعایت کند، تصریح کرد: پیرو این قانون تاکید شده است بانک‌ها باید از سه طریق، اعتبارسنجی، آوردن ضامن - احتیاج نیست ضامن کارمند باشد - و سفته به جوانان وام ازدواج داده شود.

«محسن مهرعلیزاده» طی نامه‌ای به رئیس جبهه اصلاحات از وی خواست؛ «در آن نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند».

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در معرفی آیت الله رئیسی به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی سید آیت‌الله رئیسی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر برخی انتصابات در ستاد آیت‌الله رئیسی در روز‌های اخیر تصریح کرد: در موضوع ساماندهی اقشار حامی وی این نامزد انتخاباتی، مدل شورای هماهنگی هر قشر تکرار شده و اساسا برای هیچ کمیته‌ای مسئول خاص از جانب وی تعیین نشده و آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، فاقد واقعیت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تاکنون هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود نداشته است، گفت: مذاکرات به نقاط کلیدی رسیده است. مسائل کلیدی هم وسواس و زمان خود را می‌طلبد. برای رسیدن به توافق، ملاک ما حفظ حقوق ملت است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه موافقتنامه بین ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن را به تصویب رساندند.