جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

«محسن رضایی» سامانه اقدام و تحول را به منظور ارتباط موثر با ستاد و هواداران خود در ایام انتخابات افتتاح کرد.

مرحله پایانی دهمین جشنواره سراسری حدیث آجا، باشکوه هرچه تمام در بسترفضای مجازی و سامانه پرسال برگزار گردید.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 9 خود، محدودیت‌های سفر و تردد در تعطیلات نیمه خرداد را تشریح کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم گفت: برخی تولیدکنندگان مرغ، فرمولی مبنی بر عرضه کم به کار می‌برند که این امر موجب می‌شود مردم و مسئولان مرحله به مرحله با افزایش بیشتر قیمت‌ها موافقت کنند.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه سیستم بانکی باید در زمینه ارائه وام ازدواج برخی امور را رعایت کند، تصریح کرد: پیرو این قانون تاکید شده است بانک‌ها باید از سه طریق، اعتبارسنجی، آوردن ضامن - احتیاج نیست ضامن کارمند باشد - و سفته به جوانان وام ازدواج داده شود.

«محسن مهرعلیزاده» طی نامه‌ای به رئیس جبهه اصلاحات از وی خواست؛ «در آن نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند».

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در معرفی آیت الله رئیسی به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی سید آیت‌الله رئیسی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر برخی انتصابات در ستاد آیت‌الله رئیسی در روز‌های اخیر تصریح کرد: در موضوع ساماندهی اقشار حامی وی این نامزد انتخاباتی، مدل شورای هماهنگی هر قشر تکرار شده و اساسا برای هیچ کمیته‌ای مسئول خاص از جانب وی تعیین نشده و آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، فاقد واقعیت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تاکنون هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود نداشته است، گفت: مذاکرات به نقاط کلیدی رسیده است. مسائل کلیدی هم وسواس و زمان خود را می‌طلبد. برای رسیدن به توافق، ملاک ما حفظ حقوق ملت است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه موافقتنامه بین ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن را به تصویب رساندند.

این‌طور به نظر می‌رسد که از اظهارنظرها نسیم بهاری نمی‌وزد و سرخوشی عجیبی که در اوایل شروع مذاکرات احیا برجام وجود داشت حالا به ابهام بدل شده است و طرف‌ها می‌دانند به سادگی رد امضای ترامپ پاک نخواهد شد.

سهم هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، دو مستند 30 دقیقه‌ای است که پخش آن‌ها از امشب دوشنبه (10 خرداد ماه) ساعت 20 در شبکه اول سیما آغاز می‌شود.

انتخابات پرشکوه در 28 خرداد نشان خواهد داد که مردم ایران علی‌رغم تنگنا‌های موجود، امید به آینده‌ای بهتر را با استفاده از فرصت بی‌بدیل تغییر مدیریت در کشور در رجوع به صندوق‌های رأی می‌بینند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طرح تحول سلامت در دولت یازدهم را یک طرح ناقص و غیرجامع دانست و اظهار داشت: یکی از ایرادات جدی به طرح اخیر تحول سلامت، غیر جامع بودن آن و مغایرت با برخی بند‌های سیاست‌های کلی نظام بوده است.

محسن رضایی در یادداشتی نوشت: ما با تقویت تولید ملی، صادرات، ارتباطات گسترده‌تر با همسایگان، ایجاد اتحادیه کشور‌های آسیای جنوب غربی، پذیرش بیشتر توسط سایر کشور‌ها و تقویت ارزش پول ملی، می‌توانیم صاحب یکی از قوی‌ترین پول‌های منطقه باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت خود در صورت موفقیت در انتخابات گفت: اولین مسئله اقتصادی مورد توجه در دولت من ایجاد ثبات اقتصادی یا حل مسئله تورم خواهد بود.