جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر راه و شهرسازی به سوالی درباره چرایی عدم اجرای پروژه ملی کمربندی جنوبی پاکدشت درجاده امام رضا (ع)، قانع شدند.

نشست علنی مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اینترنت رایگان را حق مردم دهک‌های پایین جامعه دانست و گفت: دولت آینده اقتصاد فضای مجازی را رونق خواهد داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی، بر ساختار ضربه‌پذیر این رژیم جعلی تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خیال می‌کرد که گنبد آهنین امنیت آفرین است و خلع امنیتی ندارد، ولی قدرت موشکی مقاومت بر این خیال رژیم صهیونیستی خط بطلان کشید.

سعید جلیلی امروز دوشنبه ساعت 15: 19 در برنامه با دوربین شبکه یک حضور خواهد داشت، همچنین مستند شماره یک سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ساعت 20 از شبکه اول پخش می‌شود.

عدم احراز صلاحیت به معنای بی‌صلاحیتی نیست. معنای عدم احراز صلاحیت این است که شورای نگهبان نتوانسته تشخیص بدهد که این آقا صلاحیت دارد، نه اینکه تشخیص داده که صلاحیت ندارد؛ نه، ممکن است صلاحیت بالایی هم داشته باشد، اما حالا گزارشها، امکانات، آشنایی‌های شورای نگهبان نتوانسته این را تشخیص بدهد؛ بنابراین [عدم احراز صلاحیت] دلیل بر بی‌صلاحیتی نیست.

بایکین، محقق ارشد آکادمی علوم روسیه معتقد است: شراکت راهبردی ایجاد شده میان روسیه و ایران گرچه فعلا دارای ماهیت «اقتضایی» بوده است، روسیه قصد دارد این روابط را به حالت «دائمی و پایدار» درآورد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که در روز‌های 17، 21 و 25 خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روز‌های مناظره پیش بینی شده است در همان روز‌ها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم؛ گفت: بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روز‌های 16، 20 و 24 و یا 18، 22 و 26 خرداد منتقل شود.

قحطی بزرگ 1919 - 1917، بی تردید بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ایران و بسیار فراتر از همه فجایع پیش از خود بوده است. کتاب «قحطی بزرگ» نشان می‌دهد 8 تا 10 میلیون ایرانی، 40 تا 50 درصد کل جمعیت ایران، در اثر گرسنگی و مرض‌های ناشی از آن و سوء تغذیه از میان رفته‌اند.

عبدالناصر همتی با بیان اینکه دلایل متعددی وجود دارد که بازار سرمایه دچار مشکل شده است، گفت: می‌توانیم وضعیت بورس را ااصلاح کنیم، اما 2-3 روزه نمی‌توان این کار را کرد.

ساعت مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام شد.

هوری حکایت مردی است که هور را پل پیروزی کرد و تا پایان کار، بر سر این پیمان ایستاد. او تا لحظه آخر در هور ماند تا مشعل هدایتی باشد برای راهیان نور و همه آیندگان.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تمام مردم حق استفاده از اینترنت و فضای مجازی را دارند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی که داشت، لیست اموالش را اعلام کرد.

ستاد "عبدالناصر همتی" از انتخاب مسؤولین ستادی وی خبر داد.

سخنگوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: بارای اکثریت قاطع اعضا، " تعهد به لیست ائتلاف" تصویب شد.