جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه به استان سیستان و بلوچستان به عنوان استان محروم باید تغییر کند؛ نگاه درست این است که در این استان فرصت‌های بی‌نظیری وجود دارد که اگر احیاء بشود، نه تنها مردم استان بلکه کل کشور از آن بهره خواهند برد.

استاندار تهران گفت: کرونا با اتخاذ تدابیر ویژه در استاندتهران روندی کاهش در موارد فوت، ابتلا و بستری دارد، اما باید از این شرایط مراقبت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: وظیفه داریم به مر قانون عمل کنیم و تحت هر شرایطی بر اساس دو اصل قانونمداری و بی‌طرفی، با انگیزه و تعهد و روحیه ویژه، انتخاباتی سالم و امن برگزار کنیم.

هیئت مذاکره‌کننده ایران امروز در دو نشست جداگانه با هیئت‌های روسیه و چین و همچنین اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی دیدار و درباره آخرین وضعیت رایزنی‌ها گفت‌وگو کردند.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با بیان اینکه میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی از 29 اردیبهشت تا 5 خرداد در کشور، 71 درصد بوده است، گفت: تاکنون 30 هزار تذکر و معرفی مدیران صنوف به مراجع قضایی صورت گرفته است.

روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: سازمان صدا و سیما بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته مناظرات انتخاباتی را درروز‌های تعیین شده دوشنبه 17، جمعه 21 و سه شنبه 25 خرداد انجام می‌دهد.

اتحادیه صنف حق‌العمل کاران (بارفروشان) میوه و تره‌بار تهران در بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیا اینکه اسامی نهایی کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی و شهر و روستا در تاریخ 15 و 16 خرداد ماه اعلام می‌شود، گفت: بعد از اعلام نامزد‌های نهایی، دیگر زمان و فرصتی برای اعتراض کاندیدا‌هایی که صلاحیت‌شان احراز نشده است.

300 نفر از نمایندگان ادوار مختلف مجلس، امروز دوشنبه، ساعت 17 به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌روند.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در توییتی از انتصاب «جواد تاجیک» به عنوان جانشین ستاد انتخاباتی زاکانی خبر داد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفت: بی‌نظمی در برنامه‌ریزی پخش مناظرات انتخاباتی، نشان‌دهنده ضعف مدیریتی در کشور است.

رئیس سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و و سطح ارتباطات منطقه آزاد انزلی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع هوایی فراهم بوده و امیدواریم با اجرای برنامه ریزی‌های تدوین شده شاهد رشد صنعت هوایی در منطقه آزاد انزلی باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران بایستی در فضا حضور موثری داشته باشد و امسال چندین ماهواره با کاربرد‌های مختلف به فضا پرتاب کند و نیرو‌های مسلح می‌توانند در این حوزه پیشتاز باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در احکامی جداگانه، روسای استانی در 10 استان کشور تعیین شدند.

نمایندگان مردم با اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه رتبه بندی معلمان موافقت کردند که بر این اساس، لایحه مذکور در نشست آتی مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد کرفت.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، طی پیامی انتخاب «بشار اسد» به عنوان رئیس جمهور سوریه را به وی و ملت سوریه تبریک گفت.