شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

سخنگوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: بارای اکثریت قاطع اعضا، " تعهد به لیست ائتلاف" تصویب شد.

سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شد.

خودروی نفربر «طوفان»، خودرویی زرهی ضد مین و ضد کمین قابلیت مقاومت در برابر انفجار مین و تله‌های انفجاری دشمن را دارد و به سلاح‌های نیمه سنگین مجهز است.

هیات وزیران تصمیماتی را به منظور مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، اتخاذ کرد.

هیئت وزیران با توجه به ورود عبدالناصر همتی به عرصه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با خاتمه مسئولیت وی در سمت ریاست کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن بازدید از نمایشگاه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های سازمان صنایع دفاع، گفت: نقش محصولات سازمان صنایع دفاع در پیشبرد رزم نیروی زمینی بی‌بدیل است.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فضای کشور برای هواپیما‌های با سرنشین، بدون سرنشین و دیگر انواع تجهیزات دشمن، یک فضای ناامنی است.

نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری این روزها مشغول تبلیغات انتخابات هستند و هر کدام به فراخور برنامه‌ها و اهداف‌شان در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

«محسن رضایی» در برنامه تلویزیونی گفت: من از 17 سالگی وارد سیاست شدم و سرباز انقلاب هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم. بسیار مفتخرم که بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی سیاست را ادامه دادم، اما بعد از شروع ترور‌ها لباس پاسداری را بر تن کردم.

آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» با حضور در برنامه صدای جوان «ویژه‌برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» به پرسش جوانان پاسخ داد.

امیر سرتیپ دوم خوش‌قلب گفت: فضای کشور برای هواپیماهای با سرنشین، بدون سرنشین و دیگر انواع تجهیزات دشمن، یک فضای ناامنی است.

مدیر عامل باشگاه ورزشی نزاجا گفت: شعار نمی‌دهیم بلکه وظیفه ذاتی خود می‌دانیم تا از قهرمانان و ورزشکاران ملی حمایت کنیم.

محسن رضایی با اشاره به FATF گفت: پرونده اف‌ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام باز است و اگر دولت من روی کار بیاید به طور جدی ابهامات را در داخل کشور، خارج از کشور و در دبیرخانه FATF دنبال می‌کنیم.

مهرعلیزاده بر لزوم فعالیت بورس کشور تاکید کرد و گفت: بورس بازار خوبی است و مردم باید بیایند و مشارکت کنند. اما مدیریت بورس باید مستقل و کارشناسی باشد.

علیرضا افشار گفت: رییس ستادآیت الله رییسی دکتر نیکزاد هستند و مطالب منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

سید ولی الله فاطمی اردکانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد.