جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

فصل دوم «نجلا» که در 30 قسمت تولید خواهد شد، به بازگشت کاراکتر‌های قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.

پوستر سریال «نارگیل» به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی رونمایی شد.

کارگردان فیلم سینمایی «بچه های ابدی» گفت: این روزها فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» در مرحله پیش تولید است و منتظرم تا به زودی کار را کلید بزنم.

گیتی معینی بازیگر پیشکسوت 15 شهریورماه مهمان برنامه «نشان ارادت» خواهد بود.

با انجام فیلمبرداری بخش‌های کمپ انگلیسی‌ها و چاه حفاری نفت، گروه تولید سریال «جشن سربرون» هفته آینده در شهرک غزالی مستقر می‌شوند.

فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن 7/ Mission: Impossible» با بازی تام کروز با تاخیر منتشر خواهد شد.

با اتمام مراحل تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «کبود»، این اثر داستانی آماده نمایش می‌شود.

یک مدیر سینما گفت: قیمت بلیت در «سینما شاهد» در روز‌های عادی 20 هزار تومان و سه‌شنبه‌ها 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت مناسب مردم این منطقه است، من معتقدم قیمت بلیت عاملی در نیامدن مردم به سینما نیست و تاکنون هم کسی صحبتی از گران بودن بلیت نکرده است.

یک نویسنده کتاب گفت: دست اندرکاران حوزه فرهنگ توجهی به کیفیت کتاب‌ها ندارند و تمام توجه‌شان پیرامون کثرت گرایی و حجم زیاد کتاب‌ها است آن‌ها تلاش دارند تا رزومه کاری خود را درخشان نشان دهند در حالیکه عملکرد فرهنگی آنان بسیار نادرست است.

بازیگر سریال «ایل‌دا» گفت: شرایط کرونایی باعث تعطیلی و وقفه در تولید فیلم و سریال‌های زیادی شده و هنوز هم بسیاری از عوامل و بازیگران واکسینه نشدند. امیدوارانه منتظر بهتر شدن شرایط برای کار کردن اهالی فرهنگ و هنر هستم.

«کوزوو» نام فیلمی کمدی به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی است که گوهر خیراندیش، فرهاد آییش، بهاره کیان‌افشار، کورش تهامی، روشنک گرامی، سیاوش چراغی‌پور و هومن شاهی بازیگرانش هستند

فصل دوم سریال درام کمدی نوجوانانه «سگ‌های رزرو / Reservation Dogs» به کارگردانی تایکا وایتیتی توسط شبکه FX و هولو تمدید شد.

فصل دوم سریال «نوار زرد» مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار، در هر قسمت نیز قصه‌ای پلیسی جنایی را راویت می‌کند.

کتاب «خاطرات نادری» خاطرات خودنوشت اسماعیل نادری به همت مهدی علیمرادی در حوزه هنری استان مرکزی و توسط انتشارات سوره مهر چاپ شد.

تنظیم کننده آلبوم صوتی «شب‌های دلتنگی» گفت: به بسیاری از مداحان و ذاکران می‌گویم نفس موسیقی مشکلی ندارد، اما اعتقاد دارم شان مداح «اهل بیت (ع)» و ذاکر «امام حسین (ع)» خواندن با ساز نیست.

کتاب «مرضیه؛ حکایت یک اسم، روایت یک زندگی» به قلم لطیفه نجاتی و به همت انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شد.