جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

فیلمبرداری فیلم «مواجهه» در محل شهرک آزمایش تهران آغاز شد.

معاون سیما پس از بازدید از پشت صحنه سریال سلمان فارسی در یادداشتی نوشت این سریال، فرصتی برای بازنمایی تاریخ کهن سرزمین‌مان به ویژه در پیوند با تاریخ اسلام و همچنین بازتولید فرهنگ و آئین اصیل و انسانی‌مان برای نسل‌های آینده است.

سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بار دیگر در چهاردهمین قسمت خود توانست رکورد تعداد بیننده را جابه جا کند.

بازیگر سریال «هم سایه» گفت: خوشبختانه به دلیل شرایط سنی، خرداد ماه واکسینه شده بودم و هر دو دز را دریافت کرده‌ام، اما قبل از واکسینه شدن متاسفانه در آبان ماه به دلیل ابتلا کرونا و لخته شدن خون درگیر سکته مغزی نیز شدم. پس از ابتلا به کرونا دوران قرنطینه را با حساسیت بیشتر سپری کردم.

مینی‌سریال انیمیشنی «خانواده کرودها: درخت خانوادگی» به زودی از شبکه‌های هولو و پیکاک پخش می‌شود.

پنج‌شنبه شب، «نفس» در بیست و ششمین قسمت میزبان معصومه کرمی، مدیر و معلمی دلسوز بود که برای دانش‌آموزانش، بیش از یک مادر بود.

پیش تولید سریال «حضرت اجل خان (بابا) خان» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی آغاز شد.

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در دوازدهمین هفته تابستان با 15 عنوان فیلم روی آنتن شبکه‌های پنج، امید و کودک می‌رود.

در پی درگذشت سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

اولگا لیوبیمورا وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمد مهدی اسماعیلی به تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان از وی برای شرکت در نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ دعوت به عمل آورد.

یک نویسنده کتاب گفت: وظیفه ما در این برهه بیش از هر چیز دیگری شناخت اندیشه‌های ابوریحان بیرونی است همچنین شناخت و مطالعه آثار ابوریحان از جمله نکاتی است که می‌تواند برای نسل جوان قابل توجه و الگو باشد.

یک نویسنده کتاب گفت: متاسفانه هیچ معیار و یا شاخص معینی برای تعیین سطح نویسنده و یا قرارداد‌های نویسندگان وجود ندارد این عاملی مخرب و در عین حال اثرگذار بر شکل‌گیری نسل آینده نویسندگان خواهد بود.

جدول شماره 337 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز شنبه 13 شهریور اعلام شد.

کارگردان سریال «هم سایه» گفت: برخی بازیگران مجموعه «هم سایه» ناشناخته، اما با سابقه تئاتری هستند که بر اثر ارتباط و پول وارد این عرصه نشده‌اند و بسیار عالی هم بازی میکنند. شدیدا مخالف ورود بازیگران بر اثر روابط و پول هستم و معتقدم این دست از بازیگران به کیفیت مجموعه‌ها ضرر می‌زنند.

راما قویدل در تازه‌ترین فعالیت خود، سریال 30 قسمتی «بی‌نشان» را جلوی دوربین می‌برد.

قسمت دوم فیلم اکشن هیجانی «حسابدار» با بازی بن افلک و به کارگردانی گوین اکانر ساخته می‌شود.