پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی علیرضا نادعلی را بعنوان دستیار خود انتخاب کرد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس شریف، شبکه‌های سیما ویژه برنامه‌هایی را برای این روز تهیه و تدارک دیده اند.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: غسل و دو رکعت نماز که در هر دو رکعت یک مرتبه سوره حمد و هفت مرتبه سوره توحید خوانده و بعد از نماز هفتاد بار ذکر «استغفرالله و اتوب الیه» گفته شود بیشار در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان سفارش شده است.

خط مقدم؛ کتابی که به تشویق و حمایت‌های سردار شهید حسن طهرانی مقدم کار شده است.

برنامه «شهر زیبا» ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که در ماه مبارک رمضان با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود.

یک بازیگر تلویزیون گفت: جامعه و در صدر آن شخص بنده باید یاد بگیریم که کرونا به راحتی از جهان نمی رود، پس باید خودمان را تطبیق دهیم، باید با حفظ اصول بهداشتی هم کارمان را انجام دهیم و هم اینکه از جان عزیزانمان پاسداری کنیم.

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در شهر لاهیجان به پایان رسید.

اولین تصویر از بازیگر نقش صدراعظم میرزاآقاخان نوری سریال «جیران» منتشر شد.

شبکه اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) در مورد داستان واقعی قتل «بتی گور» در سال 1980 توسط «کندی مونتگمری» را صادر کرد.

نویسنده کتاب «مرد‌ها آهسته می‌میرند» گفت: ریشه کمبود سرانه مطالعه را علاوه بر بالا بودن قیمت کتاب در نبود شناخت مردم از کتاب‌های ارزشمند و خوب باید دانست، وقتی افراد کتاب خوب را نمی‌شناسند طبعا برای خواندن ترغیب نمی‌شوند در نتیجه سرانه مطالعه نیز کاهش پیدا می‌کند.

اگر قصدش این بوده است که بر خلاف حکم ارث ارث به طور مساوی تقسیم شود، وصیت باطل است و اگر قصدش این بوده است که ارث دختر‌ها به اندازه پسر‌ها اضافه شود، در صورتی که مجموع مقدار اضافه بیش از ثلث ترکه نباشد، وصیت نافذ است، وگرنه با تأیید ورثه نافذ است.

پس از شروع ناخوشایند سینمای ایران در سال 1400 حالا همه نگاه‌ها به قرار گرفتن وضعیت رنگ قرمز تهران به نارنجی است و باید دید در پایان شب سیاه سینمای ایران سپیدی ایجاد خواهد شد یا خیر.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: یکی از بهترین دعا‌ها دعای مناجات خمسه عشر «امام سجاد (ع)» است این دعا برای توسل به خداوند بسیار راهبردی و پر فضیلت نقص شود.

بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: متاسفانه طی سال گذشته وضعیت سختی روبروی اهالی هنر بوده است، بازیگران با مشکلات فراوانی روبرو بوده اند و مخصوصا اهالی تئاتر ضرر‌های فراوانی داده اند.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.