جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

مراسم عزاداری روز شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.

کارشناس مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: خوان پربرکت امام مهربانی‌ها میهمانسرای حضرت تاریخچه طولانی دارد و عناوین مختلفی را نیز در طول ادوار مختلف داشته است.

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی با پخش 17 قسمت در تلوبیون به مخاطب بیش از 8 میلیونی رسید که این میزان مخاطب جای تامل دارد و نشان می‌دهد مردم به سریال‌های ماورایی و موضوعات دینی علاقه بسیاری دارند.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «اینجا خط مقدم است» با موضوع رونق تولید در دفاع مقدس به بیان برخی رویکردهای انقلابی در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخته و در عین حال به نقش و تصمیمات محمد زرگر پرداخته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معلمان را رکن اساسی تبلیغ اسلام برشمرد و گفت: روایت فعالیت این قشر مصداق تواصی به خیر است.

المپیا دوکاکیس، بازیگر زن هالیوود که برای بازی در نقش بیوه ثروتمند در فیلم «Moonstruck» اثر نورمن جودیسون برنده اسکار در نقش مکمل زن شد.

بازیگر سریال «او یک فرشته بود» گفت: مخاطبان سریال رمضانی «احضار» مطمئن باشند که با این سریال در ادامه بیش از پیش ارتباط برقرار خواهند کرد.

جدول شماره 234 مدرسه تلویزیونی ایران در روز دوشنبه 13اردیبهشت ماه برای شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: در فراز اول دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان از پروردگار می‌خواهیم تا در‌های بهشت را به روی ما باز کند بهشتی که نهایت آرزوی دل‌های مومنین است و برای رسیدن به آن به درگاه خداوند دعا می‌کنند و به اعمال نیک و خیر می‌پردازند.

در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله روز قدس، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

بازیگر فیلم «چهارراه استانبول» گفت: معیشت و زندگی تمامی بازیگران در ماه‌های اخیر با چالش روبرو شده است، وضعیت معیشت بازیگران در دوران کرونا وحشتناک است، البته این وضعیت به بازیگران ختم نمی‌شود، خودمان می‌بینیم که کرونا تمامی مشاغل را با بحران روبرو کرده است.

اگر عنوان قرارداد وکالت باشد، اشکال ندارد.

در نخستین روز فعالیت نمایشگاه مجازی قرآن، روز گذشته 11 اردیبهشت‌ماه، بیش از سه میلیون مراجعه در 12 ساعت ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه ثبت شد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «خروج»، «قاسم»، «خداحافظ رفیق»، «اینجا شهری دیگر است» و «به وقت رهایی» در روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام علی (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

بیست و ششمین نشست نخبگانی رئیس قوه قضائیه با موضوع بررسی «نقش سینما در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی» باحضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.