جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

برنامه «دست در دست» امشب یکشنبه 19 اردیبهشت میزبان بهنام شریفی بازیگر جوان کشورمان و ایفاگر نقش ناصر فیض در سریال «بچه مهندس» خواهد بود.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال بابهره گیری از ظرفیت بانیان و همت خادمان افتخاری بیش از 130 هزار پرس غذای گرم درآشپزخانه مسجد تهیه و بین محرومان قم توزیع شده است.

بنیاد رودکی در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب کرده و در برنامه سالانه ارکستر ملی ایران قرار دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» گفت: راستش را بخواهید بعد از حواشی که پیرامون واکسیناسیون هنرمندان به وجود آمد فعلا به واکسن زدن فکر نمی‌کنم اما اگر به مرحله واکسیناسیون عمومی برسیم من قطعا واکسن ایرانی کرونا را خواهم زد چراکه به کادر پزشکی این کشور ایمان دارم.

دفتر موسیقی در هفته پایانی فروردین و هفته اول اردیبهشت، مجوز 131 تک آهنگ و هشت آلبوم را صادر کرد.

ویژه‌برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی است در این برنامه علی، علی اکبر و رسول سه جوانی بودند که شب گذشته مهمان بیست و پنجمین قسمت «دعوت» شدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: همه بخش‌های این سازمان در ماه رمضان بسیج شدند تا تبیین حقایق قرآنی را محور خود قرار دهند و 10 هزار بیلبورد با مضامین قرآنی در کشور زینت بخش شهرها بودند.

بیش از 450 اپیزود فیلم و سریال مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان بر روی پلتفرم فیلیمو در دسترس است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی در رویداد صاحب‌قلم می‌توانند تا تاریخ 15 خرداد به سایت این رویداد به نشانی sahebqalam.ir مراجعه کنند.

دبیر سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: ما امسال مهمان خارجی نخواهیم داشت اما درخواست زیادی داشتیم که افراد دوست داشتند به صورت فیزیکی بیایند. ترجیح دادیم مهمان به صورت فیزیکی نداشته باشیم.

کارگردان فیلم «سیزدهمین ماه سال» گفت: فیلم سیزدهمین ماه سال، قصه‌ای عاشقانه را در نگاه و روایتی نو به مخاطبش عرضه می‌کند. نوع روایت این فیلم که روایت دوبل نام دارد، شامل روایت رویدادی بین یک مرد و زن است که تا نیمه داستان ادامه دارد.

با وجود شرایط ویژه کرونایی در کشور، شب‌های قدر امسال نیز همچون گذشته با شور و اشتیاقی به یادماندنی در سراسر ایران برگزار شد.

معاون ادبیات و تاریخ سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید توجه داشته باشیم که وصیت‌نامه شهدا و توجه به طرز تفکر و اعتقادات آن‌ها بسیار ارزشمند است لذا با تولید کتاب و یا تبدیل اطلاعات به فیلم‌های سینمایی و یا انیمیشن دغدغه اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را همواره در جامعه زنده نگه داریم.

جدول شماره 240 مدرسه تلویزیونی ایران در روز یک شنبه 19 اردیبهشت اعلام شد.

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» گفت: آنچه مشخص است اینکه ما می‌دانیم کرونا خطرناک است، می‌دانیم که این بیماری با جان ما سر و کار دارد، اما اگر کار نکنیم چه کسی هزینه معیشت و زندگی ما را می‌دهد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: گناهان همواره راه مسیر رسیدن به موفقیت و خوشبختی و سعادت را مسدود می‌کنند و بر قلب و روح انسان تاثیر می‌گذارد و این امر سبب می‌شود فضیلت‌هایی که انسان مرتکب شود از بین برود به عبارتی دیگر یک غیبت می‌تواند همچون آفتی اعمال نیکو ما را ازبین ببرد و تاثیر دعا را نیز خنثی کند.