جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

جدول شماره 239مدرسه تلویزیونی ایران در روز شنبه 18 اردیبهشت اعلام شد.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: دیروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا حتی برای صنوف در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی جریمه در نظر گرفته شده است و گفته شده در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها سه هفته تعطیل و پلمب خواهند شد.

آنچه که در شرایط فعلی توقع می‌رود اول متوجه سینما داران و سخت‌گیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، اگر حتی یک مخاطب در سالن‌های سینما از فردا حاضر شود و متوجه سخت‌گیری در پروتکل‌های بهداشتی شود شاید روایت آن در بین دیگر سینما دوستان موقعیتی برای اطمینان خاطر دوباره آن‌ها شود.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با نوشتن نامه‌ای از وزیر بهداشت خواست تا خبرنگاران سریع‌تر واکسینه شوند.

دبیر مسابقه پوستر، کاریکاتور و کارتون «فلسطین تنها نیست» اعلام کرد که مسئولان این نمایشگاه، بابت تبعاتی که دامنگیر هنرمندان خارجی برای ارسال آثار به این نمایشگاه می‌شود نگران هستند.

چاپ دوم کتاب «انقلاب نقش‌ها»؛ خاطرات شفاهی محمد ملتجی، هنرمند انقلابی با همکاری دفتر نشر معارف و انتشارات راه یار منتشر شد.

بیست وسومین برنامه «دعوت» مهمان خیرینی بود که زندانیان در بند را با تحقیقات آزاد می‌کنند.

فرو دادن خرده‌های غذا که در گوشه و کنار دهان باقی مانده یا مکیدن خرده‌های قند یا شکری که اندکی از آن در دهان هست، موجب بطلان نماز نمی‌شود.

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی شب شعر «قدس و فلسطین» با حضور شعرای غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: هر انسانی اعم از مسلمان یا غیر مسلمان باید مقابل ظلم بایستد. اصل نامگذاری روز جهانی قدس از یک جهت ماهیتی بر پایه ایستادگی در برابر ستم دارد و اکنون بعد از گذشت چهل سال بازخورد این حرکت عظیم را در سطح جهان شاهد هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیرو مکتب علوی نمی‌تواند نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و مظلومیت فلسطنیان بی‌تفاوت باشد.

اولین نشست خبری محمدمهدی عسگرپور دبیر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به‌صورت مجازی روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: در دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان بندگان از خداوند می‌خواهند که آن‌ها را در مسیری هدایت کند که مورد نظر و عنایت خودش باشد.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: با پیگیری‌های مکرر سازمان سینمایی و طبق نتیجه جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که در روز پنج‌شنبه برگزار شد سینما‌های کشور از شنبه 18 اردیبهشت ماه بازگشایی می‌شوند.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی: روز قدس روز اسلام است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمی‌تواند موجب فراموشی جنایت‌ها و پروتکل‌های حاکمان صهیونیست شود.