جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: منافقینی که در درون جامعه اسلامی قرار داشتند از افرادی بودند که علاوه بر چالش برای جامعه اسلامی کمر به قتل «امیرالمومنین (ع)» بسته بودند و هر بار با چهره‌ای جدید پا به میدان می‌گذاشتند.

«سربلند» روایتی است از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم؛ محسن حججی بوده که چاپ چهلم و یکم رسیده این امر همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی قرآن توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.

یک نویسنده کتاب گفت: علی بالشی به همراه شهید حبیب شریفی و ناصر ربیعه نخستین افرادی بودند که در دشت آزادگان و سوسنگرد سپاه پاسداران را پایه‌گذاری کردند. آنان رشادت‌های فراوانی را از خود نشان دادند و تلاش بسیاری را برای مقابله با دشمن بعثی نمودند.

تایکا وایتیتی برای ایفای نقش ریش سیاه دزدان دریایی به سریال «پرچم ما به معنای مرگ است» پیوست.

مراحل فنی و تصویربرداری سریال «زخم کاری» به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حیات و حرکت چرخ‌های توسعه جامعه مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌ها کارگران است.

مهمان هجدهمین قسمت از برنامه «دعوت» حجت الاسلام سید مقداد علوی گلپایگانی و همسرش زهرا کاردانی نویسنده کتاب «زن آقا» بودند.

برنامه «دست در دست» در هشتمین قسمت خود که امشب یکشنبه 12 اردیبهشت روانه آنتن می‌شود با محوریت روز معلم میزبان مهوش وقاری؛ بانوی بازیگر سینما و تلویزیون می‌شود.

اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان میتوانند از تخفیف 70 درصدی برای خرید کتاب الکترونیک از دو پلتفرم کتابخوانی اقدام کنند.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: «امیرالمومنین (ع)» در جهت منافع اسلام قدم برداشتند، ایشان ابتدا به اسلام و «خاتم النبیین (ص)» معرفت و شناخت پیدا کردند و در ادامه مجاهدانه از اسلام و «پیامبراکرم (ص)» دفاع کردند، تمام ابعاد زندگی «امیرالمومنین (ع)» حاکی از درس برای همه مردم است.

یک نویسنده کتاب گفت: شهید مطهری ویژگی‌های مختلفی داشت که یکی از آن‌ها احساس تکلیف جهت هدایتگری همراه با شوق در تمامی عرصه‌ها بوده است.

جدول شماره 233 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز یک شنبه 12اردیبهشت اعلام شد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: بندگان خدا در دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان از خداوند می‌خواهند که سودی فراوان در این ماه برای آنها قرار دهد، زیرا ماه رمضان نسبت به ماه‌های دیگر از سال برکات بیشتری را با خود به همراه دارد.

بازیگر سریال «میخواهم زنده بمانم» گفت: به نظرم در این دوران نقش تلویزیون و شبکه 4 در بحث حمایت از تولیدات تله تاتر‌ها که روزگاری رونق زیادی در شبکه 4 داشت می‌تواند خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشیتی تئاتری‌ها را حل کند.

پرچم گنبد حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امیر المومنین (ع) تعویض شد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.