جمعه 7 اردیبهشت 1403

22 میلیارد ریال برای تکمیل پل شهر حمزه دزفول هزینه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
22 میلیارد ریال برای تکمیل پل شهر حمزه دزفول هزینه شد

دزفول - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به تخریب پل شهر حمزه در جریان سیل 98 گفت: 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل و چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تکمیل پل شهر حمزه هزینه شده است.

به گزارش ایرنا امیراحسانیان روز یکشنبه در جریان بازدید از جاده دزفول منتهی به شهر حمزه و شیرین آب افزود: این پل در سال 1398 در جریان سیلاب تخریب شد که با توجه به روند بازسازی تا 2 هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: باپیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات سیل مبلغ 18 میلیارد ریال برای بازسازی این پل مصوب شد که باتوجه به کم بودن این بودجه با پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول مبلغ چهار میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات اداره راهداری برای تکمیل این پل هزینه شد.

معان هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: مشخصات این طرح شامل پل اول به طول 10 متر با 2 دهانه پنج متری و پل دوم به طول 21 متر و سه دهانه هفت متری است که باتوجه به اینکه در آینده، طرح تعریض و بهسازی این جاده به عرض 11 متر خواهد بود با تلاش و هماهنگی صورت گرفته عرض پل به همین متراژ در نظرگرفته شد تا درآینده مشکلات ترافیکی به بار نیاید.

سیل سال 1398 آسیب ها و خسارات زیادی به زیرساخت ها و اراضی کشاورزی شهرستان دزفول وارد کرد.

*س_برچسب‌ها_س*