شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات نرخ انواع میوه و صیفی در هفته سوم اسفندماه خبر داد و گفت: به‌دلیل نوسان نرخ ارز، قیمت موز نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته و تعیین کننده قیمت این محصول در بازار عرضه و تقاضاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابتلا به دیابت باعث می‌شود، افراد مبتلا از خوردن بسیاری از خوراکی‌ها محروم شوند.

وب‌گاه گسترش

شمارش معکوس یازدهمین دوره مجلس شروع شده و بهارستان آب‌وجاروهای نزدیک عید را کرده تا با آمدن سال 1403 با 290 مستاجر جدید خود قراردادی چهارساله ببندد. نمایندگانی که بنا بر تجربه همیشه پیش از عبور از درب بهارستان، وعده‌های شیرینی می‌دهند و به‌محض عبور از آن هر آنچه بیان شده بود را فراموش می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیمو مواد مغذی بسیاری مانند ویتامین ث و فیبر دارد. این مواد مغذی مزیت‌های بسیاری برای سلامت بدن دارند و در برآوردن نیازهای تغذیه‌ای موثرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصول سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش پیدا می‌کند، بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

یبوست به این معنی است که در عرض یک هفته، کمتر از سه بار شکمتان کار کند و ضمناً مدفوعتان خشک و سفت باشد. فقط غذا نیست که باعث یبوست می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصل سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش می یابد، بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن تاکید کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصل سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش می یابد، بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضازاده با بیان اینکه در فصول سرد سال آلودگی هوا نیز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: مواد سرشار از آنتی اکسیدان، سلنیوم، گوگرد و منیزیم خاصیت سم زدایی دارند و به دفع آلاینده‌های از بدن کمک می‌کنند. سیر، پیاز، مغزها، گوشت‌ها، قارچ، برخی میوه‌ها همچون موز و سبوس موجود در غلات سرشار از این مواد هستند و در این روزها بر مصرف آنها تاکید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اعلام مسئولان، به دلیل افزایش 30 تا 40 درصدی تولید محصولات باغی نسبت به مدت مشابه سال قبل، منتظر کمبودی در عرضه میوه‌های شب عید نباشیم.

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی سرشار از ویتامین A و پیش‌ساز‌های آن، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D از جمله آنتی اکسیدان‌های قوی هستند که مصرف روزانه آن توصیه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مواد غذایی سرشار از ویتامین A و پیش‌سازهای آن، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D از جمله آنتی اکسیدان‌های قوی هستند که مصرف روزانه آن توصیه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام مسئولان، با توجه به افزایش 30 تا 40 درصدی تولید محصولات باغی نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمبودی در عرضه میوه شب عید نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات نرخ انواع میوه و صیفی در هفته دوم اسفندماه خبر داد و گفت: به‌دلیل نوسان نرخ ارز، قیمت موز نسبت به هفته های گذشته افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: اختلاف قیمت سیب و پرتقال جعبه‌ای و سبدی شب عید از میدان تا بازار 15 تا 20 درصد است.