شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (20 تا 26 فروردین 1403) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر 35 درصد سود هستند.

وب‌گاه فرارو

باید گفت مصرف ویتامین برای چاقی صورت و تنظیم متابولیسم بسیار ضروری است و با مصرف برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانید اندام متناسب و صورتی چاق و پر داشته باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش وزن و چاقی صورت نیز مانند کاهش وزن به مرور زمان اتفاق می‌افتد و نباید یک‌شبه انتظار معجره داشته باشید. زمانی که می‌زن دریافت کالری شما از کالری مصرفی بیشتر است، با افزایش وزن همراه خواهید بود. برخی از ویتأمین‌های ضروری وجود دارند که می‌توانند تأثیر مثبتی بر چاقی فرد و چاقی صورت داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، اثر تقارن نوروز با ماه رمضان در کاهش تقاضای میوه را تایید کرد و اعلام کرد که تقاضا حدود 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور بر تاثیر تقارن نوروز با ماه رمضان در کاهش تقاضای میوه تایید کرد و از کاهش 10 تا 15 درصدی تقاضا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این نکته ثابت شده که همبستگی قوی و مثبت بین مصرف غذاهای سالم و افزایش احساس خوش‌بینی و شادی وجود دارد، اما این مواد غذایی شادی آفرین کدام‌ها هستند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

این نکته ثابت شده که همبستگی قوی و مثبت بین مصرف غذاهای سالم و افزایش احساس خوش‌بینی و شادی وجود دارد، اما این مواد غذایی شادی آفرین کدام‌ها هستند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ماه مبارک رمضان حواستان باشد که تا حد امکان از غذا‌های پر چرب و پرنمک دوری کنید. مصرف سبزیجات و میوه‌ها در میان وعده افطار تا سحر بسیار مهم است چرا که مصرف میوه و سبزی سبب رفع مشکل یبوست نیز می‌شود همچنین سبزی به‌دلیل نگه داشتن آب در خود تداوم و استمرار آب رسانی به بدن را نیز قوت می‌بخشد. 1. شربت آب‌لیمو:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسم جزو بیماری‌های التهابی مزمن و غیرواگیردار به حساب می‌آید که بیمار تحت تاثیر عوامل محیطی و ژنتیکی به این بیماری مبتلا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت انواع میوه در آستانه سال نو اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این خبر قیمت میوه به وقت شب عید را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

در تعطیلات نوروز امسال، 250 تن سیب و پرتقال ذخیره سازی شده است که با تخفیف 30 درصدی از امروز به مردم عرضه می‌شود. قیمت سیب 20 هزار تومان و قیمت پرتقال 19 هزار تومان در نظر گرفته شده است. مسئولان میوه‌های تنظیم بازار اعلام کرده‌اند که این میوه‌ها دارای کیفیت بالا هستند و توزیع آنها تا اول فروردین ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران ضمن تشریح قیمت انواع میوه شب عید از عرضه بیش از تقاضای انواع میوه در تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: بازار میوه شب عید بازار آرامی است؛ انواع میوه شب عید در سراسر تهران توزیع شده و مردم تهران هر میزان میوه برای نوروز نیاز داشته باشند موجود است. در واقع عرضه امسال از تقاضای بیشتر است.