شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه گسترش

امسال نرخ مصوبی برای حلیم توسط اتحادیه در ماه مبارک رمضان در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، اما بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر کیلوگرم این محصول در تهران بین 135 هزار تومان تا 170 هزار تومان متغیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران نرخ میوه، سبزی و صیفی‌جات را تا 27 اسفندماه اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات نرخ انواع میوه و صیفی در هفته پایانی اسفندماه خبرداد و گفت: برخی محصولات همچون سیرخشک و فلفل دلمه رنگی با عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، بنابر برنامه‌ریزی وزارت جهاد در حوزه تامین کالا‌های اساسی و حجم ذخایر، نگرانی مبنی بر کمبود یا نوسان قیمت در بازار ماه رمضان وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، باید در نحوه مصرف مواد غذایی دقت کرد تا بهترین شرایط برای روزه‌داری فراهم شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران اظهار داشت: به دلیل شرایط مساعد تولید، در زمان ماه رمضان نیازی به نگرانی از کمبود در عرضه میوه و سبزی نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه میوه و سبزی ایام ماه رمضان نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رعایت الگوی غذایی سالم نقش موثری در بهبود عملکرد ریوی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به آسم دارد.

وب‌گاه فرارو

رژیم قلیایی یکی از انواع رژیم‌های غذایی است که با کاهش اسیدیته بدن و افزایش حالت قلیایی باعث کاهش وزن می‌شود؛ همچنین برای سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی مفید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات جدید درباره ترکیبات پیاز نشان داده که می‌تواند مانع از تکثیر سلول‌های سرطانی شود و محققان توصیه کرده‌اند این ترکیبات بویژه برای زن‌ها مفید است، زیرا از بروز سرطان تخمدان در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصول سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش پیدا می‌کند، بر ضرورت مصرف آنتی‌اکسیدان کافی به‌منظور تقویت ایمنی بدن تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصول سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش پیدا می‌کند، بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

نوع پوشش در فصل سرد، زاویه مایل تابش خورشید و به طور کلی کمتر در معرض نور آفتاب بودن، منجر به کمبود ویتامین D در بدن می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد کمبود ویتامین D، تغییر خلق و خو در افراد را به همراه دارد که خود یکی از مهمترین عوامل گرایش افراد به خوردن شیرینی جات است. همین امر موجب افزایش وزن می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در بازار عمده فروشی، قیمت 56 قلم میوه و صیفی برای دوره هفتم تا سیزدهم اسفند اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (14 تا 20 اسفند) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت عمده فروشی 56 قلم میوه و صیفی برای دوره زمانی هفتم تا سیزدهم اسفند اعلام شد.