شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه میوه و سبزی اعلام کرد که در حال حاضر آمار دقیقی از میزان نیاز و میزان میوه‌های ذخیره شده برای ایام نوروز وجود ندارد. با این حال، به دلیل فراوانی محصولات و عدم آفت زدگی آنها، او نگرانی خاصی را ندارد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست سازمان تعاون روستایی اعلام کرد که برنامه‌ای برای تنظیم عرضه میوه در 25 استان به اجرا درآمده است و همچنین اعلام کرد که توزیع میوه در سایر استان‌ها نیز تا فردا انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: نظارت و بازرسی بر مغازه‌های میوه فروشی در سطح شهر از 15 اسفند شروع شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، مازاد مصرف میوه، دپو شده، فراوانی بار داریم و بازار رقابتی خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: مغازه‌داران تمام نقاط شهر برمبنای فاکتور مجاز به اعمال حداکثر 35 درصد سود روی میوه شب عید هستند.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان اینکه امسال نرخ مصوب شب عید نداریم گفت: امسال نه تنها کمبود میوه نداریم بلکه با مازاد مواجه هستیم و نرخ‌ها در بازار به صورت رقابتی و با سود های کمتر از حد مجاز به فروش می رسد

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو، نسبت به استفاده از شوینده های با پایه الکلی برای گندزدایی میوه و سبزی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان اینکه امسال نرخ مصوب شب عید نداریم گفت: امسال نه تنها کمبود میوه نداریم بلکه با مازاد مواجه هستیم و نرخ‌ها در بازار به صورت رقابتی و با سود های کمتر از حد مجاز به فروش می رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تاکید بر اینکه میوه و صیفی شب عید تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: بالابودن قیمت میوه و صیفی ناشی از قانون شکنی بارفروشان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماه مبارک رمضان در سوریه با سنت‌های خاصی همراه است و شهرهای مختلف این کشور اسلامی در ماه رمضان حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نکاتی را درباره افطار و شام روزه داران متذکر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی مجاز به اعمال حداکثر 35 درصد سود روی اقلام میوه و صیفی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از باورها در خصوص رفع تشنگی در ماه رمضان غلط هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اتاق اصناف خبر داد که بیشترین تخلفات بازار شب عید مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت اصول بهداشتی، کم فروشی و تقلب بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ انواع میوه و صیفی برای هفته پایانی اسفندماه در میدان میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هنوز قیمت مصوبی برای آش و حلیم به مغازه‌ها اعلام نشده است.

خبرگزاری تسنیم

نرخ انواع میوه و صیفی برای هفته پایانی اسفندماه در میدان میوه و تره بار تهران اعلام شد.