پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهت راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد مبتنی بر تولید میوه‌های خشک شده ابتدا باید یک دستگاه میوه خشک کن مناسب تهیه نمایید. سپس مواد اولیه مورد نیاز مانند میوه‌ها، پاکت‌های بسته بندی به منظور برچسب گذاری را آماده کنید. پس از آن از طریق بازاریابی و تبلیغات مناسب می‌توانید کسب و کار خود را معرفی کرده و برای فروش محصولات خود را به بازار عرضه نمایید. البته این روزها علاوه بر فروش حضوری می‌توانید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با مدیریت صادرات و گرم شدن هوا، قیمت پیاز در بازار به تعادل می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از اعلام و ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته اول اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی نسبت به فروردین ماه امسال کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت میوه‌های میادین تره‌بار را در هفته نخست اردیبهشت اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از اعلام و ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته اول اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی نسبت به فروردین ماه امسال کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفت: قطعا با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات، قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران در خصوص نوسان قیمت پیاز گفت: قطعا با گرمتر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان داده‌اند که مصرف توت‌ها می‌تواند به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو کمک کند، که محرک بسیاری از بیماری‌ها است و مصرف توت را با سودمندی و محافظت از نواحی خاصی از بدن، از جمله میکروبیوتای روده، سیستم عصبی، سیستم قلبی عروقی و سیستم ایمنی مرتبط دانسته اند.

خبرگزاری تسنیم

ظرفیت‌های بالای همکاری در حوزه‌های مهم انرژی، کشاورزی، کریدورهای حمل ونقل و امکان رشد مبادلات تجاری به سالانه 10 میلیارد دلار، ایران و پاکستان را به دو شریک مهم استراتژیک تبدیل کرده و سفر امروز رئیس جمهور از این رو بسیار مهم است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و همچنین مالیات ارزش افزوده برای کالاهای اساسی همچنان با نرخ یک درصد تعیین شده است و هرگونه افزایش قیمتی به عنوان یک تخلف محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب 30 تا 35 درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته پایانی فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی افزایشی نسبت به اسفندماه سال گذشته نداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (27 فروردین تا 2 اردیبهشت 1403) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: هم‌اکنون قیمت میوه‌های نوبرانه تابع عرضه و تقاضاست و همواره با عرضه انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمازگزاران اردنی پس از برگزاری نماز جمعه در مسجد الحسینی در پایتخت این کشور، با برگزاری تظاهراتی خواستار توقف تجاوز اسرائیل و قطع روابط کشورشان با این رژیم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، آخرین قیمت انواع میوه را اعلام کرد.