سه‌شنبه 10 مهر 1403

نبویان، نماینده حامی سعید جلیلی: اسرائیل قطعا سراغ ایران هم می آید / ایران باید پاسخ اسرائیل را بدهد / حتماً در این راه هزینه می‌دهیم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
نبویان، نماینده حامی سعید جلیلی: اسرائیل قطعا سراغ ایران هم می آید / ایران باید پاسخ اسرائیل را بدهد / حتماً در این راه هزینه می‌دهیم

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس گفت: ما برای مقابله با اسرائیل در صورت تعرض به ایران، به هسته‌ای نیاز نداریم و نیاز به بمب اتم هم نداریم؛ اسرائیل بداند که ضربات جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی محکم خواهد بود و به نفع‌شان است که به سمت ایران نیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان رئیس فراکسیون مقاومت مجلس صبح امروز سه شنبه در حاشیه نشست علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری درباره تشکیل فراکسیون مقاومت در مجلس دوازدهم، گفت: فرهنگ دینی و ملی ما تاکید دارد که باید از مستضعفان و مظلومان جهان دفاع و حمایت کنیم.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: هر کسی باید در فرهنگ خودش کمک به مستضعفان جهان را در دستورکار داشته باشد. فقدان سیدحسن نصرالله بسیار خسارت‌بار است، اما جای نگرانی ندارد، چرا که شهید سلیمانی به شهادت رسید اما در محور مقاومت خللی ایجاد نشد و در ادامه هم خللی به جبهه مقاومت وارد نمی‌شود.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی الان کجا هستند؟ این سازمان‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و عملاً مشروعیت ندارند و گویا برای حمایت از ظالمان تشکیل شده‌اند.

نبویان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خودش در جنگ غزه نرسیده است. به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شدید تولیدی و اقتصادی شده است. کسری بودجه این رژیم سه برابر قبل از دوران جنگ است. وجاهت بین‌المللی ندارد و چون در میدان شکست خورده به ترور روی آورده است که ترور برای آنان پیروزی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: اگر در مقابل دشمن عقب‌نشینی کنیم، حتماً آنان پیروز می‌شوند و اگر بایستیم، حتماً پیروز خواهیم شد. راه مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی است نه عقب‌نشینی.

نبویان گفت: حماس و حزب‌الله به هیچ وجه شکست را نمی‌پذیرد. دشمن اعلام کرده که محور مقاومت باید به کل از بین برود و قطعاً سراغ ملت ایران هم خواهند آمد و تحمل پیروزی‌های ما را ندارند. آنان از درگیری با حزب‌الله فارغ شوند، سراغ ما هم خواهند آمد و در این شرایط و برای پیشگیری از این مسئله ما باید از حزب‌الله و گروه‌های مقاومت کمک کنیم.

وی تاکید کرد: ما تشکیل اتحادیه مجالس کشورهای مقاومت را به جد دنبال خواهیم کرد و فقط محدود به کشورهای اسلامی نیست و متشکل از همه کشورهای آزاده جهان خواهد بود.

نبویان درباره پیوستن به لوایح FATF ادامه داد: تعاریف دشمن در CFT و FATF آمده است ولی ما باید تعاریف خودمان را داشته باشیم.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دیپلماسی پارلمانی ما برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه فعال شده است. قرار است هیئت‌های پارلمانی از ایران به برخی از کشورها بروند تا با ارتباطات دیپلماسی خود کاری کنیم که دفاع از مظلومان لبنان محقق شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران باید پاسخ دهد تا ایران امن باشد. ما باید بازوان خود را در منطقه تقویت کنیم، چرا که در غیر این صورت دشمن سراغ ما خواهد آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره انتقام ایران از رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: پاسخ ایران قطعی است.

وی ادامه داد: باید تبیین اساسی شود که هزینه‌های سازش چقدر و هزینه‌های مقاومت چقدر است و فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی این موضوع را در دستورکار دارد. رژیم صهیونیستی حتماً می‌خواهد به ایران ضربه بزند و خودش می‌گوید که به سراغ ما هم خواهد آمد.

نبویان گفت: مظلومان عالم و همپیمانان لبنان قطعاً برای حمایت از لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی وارد عمل می‌شوند. اسرائیل یقین بداند که شکست خواهد خورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی رفتنی است، حتماً هم در این راه هزینه می‌دهیم و این موضوع بدون هزینه نیست، اما در نهایت رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت. حزب‌الله منتظر بود که رژیم صهیونیستی عملیات زمینی خود را آغاز کند و قطعاً حزب‌الله پیروز می‌شود.

وی تاکید کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم، اما اگر اسرائیل بخواهد ما را بزند، همه مردم ما دنبال آن هستند که از منافع کشور دفاع شود. ما برای مقابله با اسرائیل در صورت تعرض به ایران، به هسته‌ای نیاز نداریم و نیاز به بمب اتم هم نداریم؛ اسرائیل بداند که ضربات جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی محکم خواهد بود و به نفع‌شان است که به سمت ایران نیایند.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی گفت: هرکس از ملت ایران دفاع کند و منطق ما در حمایت از محور مقاومت را قبول داشته باشد، حتی اگر دانشجویی آمریکایی باشد، ما او را جزو محور مقاومت می‌دانیم.

نبویان تصریح کرد: ملت ایران از منافع خود کوتاه نمی‌آید و فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی برای دفاع از مظلومان عالم تشکیل شده است.

27218

کد خبر 1965178