چهارشنبه 11 مهر 1403

نتانیاهو نباید با دم شیر بازی کند / عملیات امشب ایران وعده صادق 2 بود

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
نتانیاهو نباید با دم شیر بازی کند / عملیات امشب ایران وعده صادق 2 بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات مشب سپاه می‌تواند وعده صادق 2 تلقی شود، گفت: نتانیاهو باید بفهمد که با دم شیر نباید بازی کند و وقتی دست به چنین اقداماتی می‌زند سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی را قطعی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی درباره اقدام امشب ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران صحبتی را که در بالاترین سطح مطرح می‌کند، صادقانه مطرح می‌کند، به یک معنا این عملیات می‌تواند وعده صادق 2 تلقی شود.

بنابر روایت ایلنا، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به آنچه گفتیم عمل کردیم، در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی و برای انتقام خون پاک شهید هنیه و سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان این سیلی به رژیم صهیونیستی نواخته شد.

وی خاطرنشان کرد: البته جبهه مقاومت هم فعالانه در میدان حضور دارد. فکر هم می‌کنم در ادامه عملیات حزب الله، یمن و عراق را هم خواهند دید؛ نتانیاهو باید بفهمد که با دم شیر نباید بازی کند و وقتی دست به چنین اقداماتی می‌زند سقوط و فروپاشی رژیم صهیونیستی را قطعی می‌کند.

بروجردی درباره احتمال جمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جریان این حمله، گفت: طبیعی است که در اینصورت شریک جرم تلقی می‌شوند و پاسخش را دریافت خواهند کرد، آمریکا نباید فراموش کند که هم ناوهایش در منطقه قرار دارند و هم پایگاه‌هایش و این اهداف بسیار در دسترس هستند. آمریکا نباید در این بازی ورود پیدا کند چون پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

27219

کد خبر 1965468