سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر آلمان در چین روز گذشته در پی دستگیری چند مظنون به جاسوسی برای پکن به وزارت خارجه این کشور احضار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از دستگیری چهار مظنون در آلمان به اتهام جاسوسی برای چین، سفیر آلمان در پکن احضار شد. پاتریشیا فلور، سفیر آلمان روز پنجشنبه در سرویس پیام کوتاه ایکس نوشت: وی امروز به وزارت خارجه احضار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه دی پرسه"، بریتانیا بزرگترین بسته کمکی تا به حال خود را با ده‌ها قایق جنگی، صد‌ها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله به اوکراین وعده داده است. ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، پیش از سفر به لهستان، شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: دفاع از اوکراین در برابر به زعم وی جاه طلبی‌های وحشیانه روسیه برای امنیت ما و تمام اروپا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بریتانیا بزرگترین بسته کمکی تا به حال خود را با ده‌ها قایق جنگی، صدها وسیله نقلیه، بیش از 1600 موشک و میلیون‌ها گلوله به اوکراین وعده داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "تاگس آنسایگر" در مطلبی به موانع بی شمار بر سر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندی "ریشی سوناک"، نخست وزیر انگلیس که وی برای پیشبرد آن در سال حساس انتخاباتی بسیار اصرار دارد پرداخته و نوشت: ریشی سوناک با تمام توان تلاش می کند تا پروژه اخراج دسته جمعی پناهجویان به رواندا را ظرف چند روز پیش ببرد. اما همچنان موانعی وجود دارد. در ادامه این مطلب آمده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع انگلیس تصویری تاریک از وضعیت امنیتی کنونی ترسیم کرده و ضمن تاکید بر لزوم تقویت ائتلاف نظامی ناتو اظهار داشت: ما از دنیای پس از جنگ به دنیای قبل از جنگ رفته‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع انگلیس تصویری تاریک از وضعیت امنیتی کنونی ترسیم کرده و ضمن تاکید بر لزوم تقویت ائتلاف نظامی ناتو اظهار داشت: ما از دنیای پس از جنگ به دنیای قبل از جنگ رفته‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

"وان گثینگ" در زامبیا از پدری ولزی و مادری زامبیایی به دنیا آمد / هم اکنون نخست وزیر بریتانیا "ریشی سوناک" هندی الاصل و نخست وزیر اسکاتلند "حمزه یوسف" پاکستانی الاصل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. بهگزارش عرشه آنلاین؛ ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس و مدیرعامل توییتر معتقد است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه پاسایر نویه پرسه در مطلبی نوشت: ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در حالی می‌خواهد زمان انتظار در سیستم بهداشتی در انگلیس را بهبود بخشد که میلیون‌ها نفر در این کشور در حال حاضر منتظر درمان برنامه ریزی شده برای بیماری خود هستند. نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر در انگلیس در حال حاضر منتظر یک درمان برنامه‌ریزی‌شده در بیمارستان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب محافظه کار انگلیس در دو انتخابات میان دوره‌ای در انگلیس شکست سختی را متحمل شده و بسیاری کرسی‌های خود را به حزب اپوزیسیون کارگر واگذار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاستمداران جهان برخی از قوی‌ترین خودروهای ساخته شده را در اختیار دارند. این خودروها مانند سلاح‌هایی در جاده هستند که برای محافظت از سرنشینان بسیار مهم خود، در برابر مخرب‌ترین تهدیدها طراحی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، با وجود مقاومت درون حزبی، مجلس عوام بریتانیا قانون بحث برانگیز اخراج مهاجران به رواندا را تصویب کرد. این رای به عنوان یک آزمون مهم برای ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس تلقی می‌شد. به این ترتیب "ریشی سوناک"، نخست وزیر بریتانیا، لایحه‌ای را که قصد دارد رواندا را یک کشور ثالث امن اعلام کند و امکان اخراج مهاجران غیرقانونی به آنجا...

وب‌گاه عصر ایران

در حمله به یمن قدرت‌های مسلط غربی در حالی مدعی مشروعیت می‌شوند که تنها چند نفر یعنی رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر بریتانیا و نزدیکان آنان تصمیم گرفته‌اند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال منطقه‌ای شدن جنگ و به ویژه ورود جمهوری‌اسلامی به آن نزدیک به صفر است. جمهوری‌اسلامی غرق در مسائل پیچیده داخلی است و در حل وفصل آن‌ها مانده است. به گمانم تنش و منازعه در فضای پیرامونی باب المندب و در شاکله‌ای عادی و نه خیلی سنگین همچنان استمرار خواهد یافت. احتمال منطقه‌ای شدن جنگ و به ویژه ورود جمهوری‌اسلامی به آن نزدیک به صفر است. جمهوری‌اسلامی غرق در مسائل پیچیده داخلی است و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت انگلیس روز پنجشنبه یک برنامه اقدام برای "بزرگترین گسترش انرژی هسته‌ای" در این کشور در 70 سال گذشته منتشر کرد.