سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت انگلیس روز پنجشنبه یک برنامه اقدام برای "بزرگترین گسترش انرژی هسته‌ای" در این کشور در 70 سال گذشته منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جهان در سال 2024 با پرسش‌های مهمی رو به رو است از جمله اینکه آیا سال 2024 گرمترین سال تاریخ خواهد بود؟ آیا جنگ اسرائیل و حماس به یک جنگ گسترده منطقه‌ای بدل خواهد شد؟ آیا فرود نرم اقتصاد ایالات متحده رخ خواهد داد و اقتصاد آرژانتین دلاری خواهد شد؟ آیا X (توییتر سابق) تحت رهبری ایلان ماسک ورشکست خواهد شد؟ پاسخ به همه این سوالات مهم و جالب توجه خواهد بود. اما مهمترین پیش‌بینی مربوط به این...

وب‌گاه فرارو

از ژاپن گرفته تا انگلیس، کشور‌های مختلف دنیا در حال تنظیم قوانینی برای هوش مصنوعی هستند تا بدین ترتیب خود را برای مواجهه با خطرات و ریسک‌های دنیایی تازه آماده کرده و بدین ترتیب بهترین بهره را از فرصت‌های اقتصادی هوش مصنوعی ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از ژاپن گرفته تا انگلیس، کشورهای مختلف دنیا در حال تنظیم قوانینی برای هوش مصنوعی هستند تا بدین ترتیب خود را برای مواجهه با خطرات و ریسک‌های دنیایی تازه آماده کرده و بدین ترتیب بهترین بهره را از فرصت‌های اقتصادی هوش مصنوعی ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر بریتانیا نسبت به استفاده بیش از اندازه از هوش مصنوعی هشدار داد و گفت: ممکن است انسان کنترل هوش مصنوعی را از دست بدهد. نخست وزیر بریتانیا نسبت به استفاده بیش از اندازه از هوش مصنوعی هشدار داد و گفت: ممکن است انسان کنترل هوش مصنوعی را از دست بدهد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، نسبت‌به خطرات هوش مصنوعی هشدار داده است. سخنان هشدارآمیز سوناک در حالی مطرح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حملات بامدادی اسرائیل در غزه حداقل 14 شهید و بیش از 60 مجروح ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری مصری از گشایش گذرگاه زمینی «رفح» در روز جمعه با هدف ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه خبر داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین از فشار رژیم صهیونیستی علیه 24 بیمارستان در غزه و صدور اخطار تخلیه این بیمارستان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌احمدی‌نژاد از همان سال‌های اول دوران ریاست جمهوری‌اش خط و نشان کشیدن برای اسرائیل را آغاز کرد. او در بخشی از کنفراس حمایت از فلسطینی‌ها در تهران اظهارات تندی را علیه اسرائیل به کار برد که واکنش نخست وزیر وقت اسرائیل را در پی داشت که گفته بود: «با توجه به تهدیدهای تلویحی رئیس‌جمهور ایران علیه اسرائیل سازمان ملل متحد باید علیه ایران اقدامات لازم را به عمل آورد.» سایت دیده بان ایران نوشت: «جرثومه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ایالات متحده به طور جدی از ادامه حضور نتانیاهو در راس هرم تصمیم‌گیری اسرائیل نگران است؛ هراس از اینکه مسائل سیاسی، حقوقی و شخصی او، به تضعیف نتانیاهو در مسیر جنگ منجر شده و او را فاقد صلاحیت کند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون نخست وزیر بریتانیا: شرکت‌های هوش مصنوعی «نباید مشق‌شان را خودشان تصحیح کنند، دولت‌ها و شهروندان هم باید مطمئن باشند که از مخاطرات هوش مصنوعی کاسته شده است».

وب‌گاه عصر ایران

"ریچارد گلدبرگ" به زلنسکی پیشنهاد کرده تا وقت از دست نرفته، کشورهای اروپایی عضو برجام را برای جلوگیری از منقضی شدن تحریم موشکی ایران تحت فشار بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

سران روسیه و چین (ولادیمیر پوتین و شی جی پینگ) از غایبان مهم این نشست هستند.

خبرگزاری دانشجو

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که همزمان با تشدید فشار کشور‌های غربی بر هند برای تبعیت از سیاست‌های آن‌ها در قبال اوکراین، دهلی تلاش می‌کند در این خصوص رویکرد بی‌طرفانه اتخاذ کند.