جمعه 28 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال با ژست جالبی جلوی دوربین عکاس باشگاه حاضر شده است. کمی مغموم با علامت خداحافظی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.

وب‌گاه فرارو

دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امین میرزازاده گفت: در مسابقات آسیایی قزاقستان روی کشتی هایم تسلط داشتم و خدا را شکر در سال جدید کارم را با مدال طلا آغاز کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص شرایط اعزام تنیسورهای ایرانی به بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: شرایط و وضعیت حضور قهرمانان تنیس در بازی‌های آسیایی با سایر رشته‌ها متفاوت است و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

اواپل شهریور 1400 ساداتی‌نژاد از مرغ و تخم مرغ و نهاده‌های دامی و مدیریت گوشت که در غیاب وزارت بازرگانی به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده نگفت هرچند وعده داد به اقتدار غذایی در خاورمیانه می‌رسیم و در طول 4 سال تمام زمین‌های کشاورزی را صاحب سند و جشن آن را برگزار می‌کنم اما به دو سال نرسیده خودش برکنار شد چه رسد به این که در پایان چهار سال جشن برگزار کند! خواست مشخص ابراهیم رییسی هم از...

خبرگزاری تسنیم

در 9 وزن کشتی آزاد قهرمانان مسابقات کشوری از فردا در مسابقات آسیایی برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد و تنها یک وزن است که مصدومیت، ملی‌پوش آسیایی را تغییر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از روز 25 فروردین ماه در استان خوزستان آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزانه فصیحی بانوی پرافتخار ورزش دو و میدانی ایران که اخیرا به وضعیت آشفته این رشته در کشور انتقادهایی را وارده کرده است در فضای مجازی پیامی تندی علیه یک شخص منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال با ژست جالبی جلوی دوربین عکاس باشگاه حاضر شده است. کمی مغموم با علامت خداحافظی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی فتح الله زاده در توضیح نحوه هزینه کرد 90 میلیارد باقیمانده در حساب باشگاه استقلال از زمان مدیریت آجورلو توضیحات تازه ای ارائه کرده و مدعی شد در این دوره بیش از 140 میلیارد تومان در باشگاه استقلال هزینه کرده است. این در حالی است که قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی بارها تاکید کرده فتح الله زاده در این دوره 7 ماهه هیچ درآمدی برای باشگاه نداشته...