سه‌شنبه 17 مهر 1403

نمازجمعه این هفته در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نمازجمعه این هفته در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود

حکمعلی اسماعیلی، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان زنجان، این هفته نیز نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی شهروندان، نمازجمعه این هفته در شهر زنجان برگزار نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس اعلام ستاد کرونای استان زنجان سه شهرستان زنجان، خرم‌دره و طارم در وضعیت قرمز قرار دارند که این هفته در این سه شهرستان نمازجمعه برگزار نمی‌شود. این مسئول گفت: در بقیه شهرستان‌های استان زنجان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در صورت تایید نهایی ستاد کرونای استان، نمازجمعه اقامه می‌شود. مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان بیان داشت: برگزاری نمازهای جمعه و جماعت منوط به اجازه ستاد مبارزه با ویروس کرونا است و در صورت امکان برگزاری این مراسم در هفته آینده، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود. اسماعیلی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در برخی مساجد استان زنجان نیز منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و سازمان‌های مربوطه در این زمینه نظارت می‌کنند. انتهای پیام /