جمعه 13 مهر 1403

نماز جماعت در ادارات استان البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز جماعت در ادارات استان البرز برگزار می‌شود

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به عادی شدن روال کاری و فعالیت ادارات گفت: از این پس نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری نماز جماعات در ادارات علاوه بر سلامت روحی و معنوی، سلامت کاری نیز را به همراه دارد.

وی گفت: فعالان فرهنگی باید نسبت به این موضوع اهمیت ویژه ای داده و تمام توان خود را در هرچه با شکوه برگزار شدن نماز جماعت در ادارات استان به کار ببرند.

برگزاری نماز شکرانه بازگشایی مساجد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به بازگشایی مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی، با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بهتر است تا در این اماکن نماز شکرانه بازگشایی برگزار شود.

وی افزود: مساجد و هیئت های مذهبی استان نشان دادند در هر صورت فعالیت خود را اجرا کرده و برنامه های فرهنگی را در قالب فرهنگی و اجتماعی ادامه خواهند داد.

ولایی برحق با بیان اینکه کارنامه روحانیون، ائمه جماعات و امامان محله درخشان بوده و در ذهن مردم همچون لوحی درخشان هستند، اظهار داشت: حال که با اعلام رسمی، مساجد بازگشایی شدند، مناسبت های مهم ملی و مذهبی را می توان با قوتی دو چندان نسبت به قبل البته با رعایت نکات بهداشتی برگزار کرد.

وی اضافه کرد:‌همچنین به خاطر داشته باشیم طرح مواسات و همدلی به انتها نرسیده و با توانی مضاعف ادامه خواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س*